Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Το «τρένο του μέλλοντος» της Γαλλίας θα είναι έτοιμο το 2024.

Το τρένο υψηλής ταχύτητας της Γαλλίας επόμενης γενιάς θα είναι σε λειτουργία μέχρι τη στιγμή των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2024 στο Παρίσι, όπως υποσχέθηκε η κρατική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF.


Ονομάστηκε το "τρένο του μέλλοντος", το πρώτο από τα νέα τρένα TGV "M", αναμένεται δε να  τεθεί στη γραμμή παραγωγής το χειμώνα του 2023, σύμφωνα με τον Alain Krakovitch, διευθύνοντα σύμβουλο της SNCF Voyages.
Προβλέπεται ότι τα πρόσφατα σχεδιασμένα τρένα υψηλής ταχύτητας θα τεθούν σε λειτουργία μέχρι τον Ιούνιο του 2024.
"Είναι ένα τρένο που θα κυκλοφορήσει για τους Ολυμπιακούς Αγώνες", δήλωσε ο Κρακόβιτς στο νέο πρακτορείο Agence France-Presse .
Περιβαλλοντικά συνειδητό, ευρύχωρο, μοντέρνο και φθηνότερο για χρήση από τις προηγούμενες γενιές, ελπίζεται ότι το τελευταίο TGV, σχεδιασμένο από τον Γάλλο κατασκευαστή Alstom, θα φέρει επανάσταση στα σιδηροδρομικά ταξίδια.
Το SNCF παρήγγειλε 100 από τα τρένα επόμενης γενιάς, γνωστά ως Avelia Horizon, τον Ιούλιο του 2018, με αναφερόμενο κόστος 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,2 δισεκατομμύρια £ / 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια). 
Τα τρένα, τα οποία θα κατασκευαστούν πρώτα στο εργοστάσιο της Alstom στη Λα Ροσέλ πριν συναρμολογηθούν πλήρως στο Μπέλφορτ, θα κατασκευάζονται από 97% ανακυκλωμένο υλικό.

Τα οχήματα έχουν επαινηθεί για τη φιλικότητά τους προς το περιβάλλον, με το σχεδιασμό τους να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 32%, την κατανάλωση ενέργειας κατά 20% και το κόστος συντήρησης κατά 30%.
Τα νέα χαρακτηριστικά σχεδίασης περιελάμβαναν ένα concept bar με καθίσματα σε δύο επίπεδα και οθόνες τηλεόρασης. Οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να παραγγέλνουν αναψυκτικά από τις θέσεις τους.
Το TGV "M" έχει επίσης σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους επιβάτες σε αναπηρικές πολυθρόνες να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται αυτόνομα χωρίς βοήθεια από το προσωπικό, χάρη στην ενσωματωμένη ανυψωμένη πλατφόρμα. 
Οι τουαλέτες έχουν επίσης σχεδιαστεί ξανά για να επιτρέψουν αυξημένη κινητικότητα, αποκάλυψε ο Krakovitch.
Τα νέα τρένα θα φιλοξενήσουν 740 επιβάτες, 20 τοις εκατό περισσότερο από τις τρέχουσες μεταφορές που κυκλοφορούν.




insidethegames.biz

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης