Μέχρι το 2021, η Κεντρική Ιαπωνική Εταιρεία Σιδηροδρόμων αναμένεται να έχει 12 τρένα N700S και ένα χρόνο αργότερα να έχει συνολικά 40 μονάδες αυτού του μοντέλου αμαξοστοιχίας.
ΤΟΚΙΟ, Ιαπωνία. - Ένα νέο τρένο σφαίρας ξεκίνησε στην Ιαπωνία νωρίτερα αυτό το μήνα, το N700S. Αυτό το μοντέλο έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα γρηγορότερα στον κόσμο και επίσης για την άνεση και την ασφάλεια που παρέχει όταν ταξιδεύετε με αυτό το τρένο.
Το N700S, όπου το "S" σημαίνει "Supreme", μπορεί να φτάσει τη μέγιστη ταχύτητα έως 360 χιλιόμετρα την ώρα (την οποία κατάφερε να φτάσει κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής το 2019), αλλά, όταν μεταφέρει επιβάτες, το όριό του είναι 285 χιλιόμετρα την ώρα.
Η αμαξοστοιχία θα λειτουργεί με την Central Japan Railway Company, μια από τις κύριες σιδηροδρομικές εταιρείες του ασιατικού αρχιπελάγους. Η γραμμή του τρένου όπου θα λειτουργεί είναι το Tokaido Shinkansen, το οποίο συνδέει το Τόκιο με την πόλη της Οζάκα.
Το Tokaido Shinkansen έγινε η πρώτη γραμμή υψηλής ταχύτητας στον κόσμο για αμαξοστοιχίες με σφαίρα και η λειτουργία της ξεκίνησε από την 1η Οκτωβρίου 1964. Μετά από 13 χρόνια, αυτή η γραμμή δεν είχε ενσωματώσει νέα τρένα μέχρι την άφιξη του N700S.
Μερικές από τις ιδιαιτερότητες που κάνουν αυτό το νέο μοντέλο τόσο ξεχωριστό είναι το σύστημα ασφαλείας που διαθέτει. Οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν ενσωματωθεί στην αμαξοστοιχία, ενώ λειτουργεί, και μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν διακοπεί η παροχή ρεύματος στις γραμμές.
Αυτό θα επιτρέψει, σε περίπτωση φυσικής καταστροφής όπως σεισμού, η αμαξοστοιχία μπορεί να κινηθεί σε ασφαλέστερο μέρος και να μην εγκλωβιστεί σε σημείο μεγαλύτερου κινδύνου, όπως σήραγγα ή γέφυρα. Διαθέτει επίσης ένα νέο σύστημα πέδησης, το οποίο το καθιστά πιο γρήγορο στη χρήση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Μέσα στο τρένο, κάθε ένα από τα καθίσματα διαθέτει πρίζες και περισσότερο χώρο, επιτρέποντάς τους να κάνουν κλίση την ίδια ώρα.
elimparcial.com
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης