Ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και περιφερειακός σύμβουλος Θεόδωρος Μαρκόπουλος ρωτήθηκε από την Πρωινή για το έργο που είναι υπό μελέτη και διαβούλευση.
Για την σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα.
Ο Θεόδωρος Μαρκόπουλος εμμέσως πλην σαφώς φάνηκε να θεωρεί ως προτιμότερη επιλογή- εδώ που έφτασαν τα πράγματα- την απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα σε σχέση με το περιεχόμενο της πρότασης Κατσιμίγα. Η οποία αναφέρεται σε σιδηροδρομική σύνδεση από τη Θεσσαλονίκη προς την Καβάλα αλλά μέσω Σερρών και Δράμας.
Ο Θεόδωρος Μαρκόπουλος εμμέσως πλην σαφώς φάνηκε να θεωρεί ως προτιμότερη επιλογή- εδώ που έφτασαν τα πράγματα- την απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα σε σχέση με το περιεχόμενο της πρότασης Κατσιμίγα. Η οποία αναφέρεται σε σιδηροδρομική σύνδεση από τη Θεσσαλονίκη προς την Καβάλα αλλά μέσω Σερρών και Δράμας.
Ο κ. Μαρκόπουλος στις δηλώσεις του στην Πρωινή είπε: «Κανείς δεν μπορεί να πει όχι στη δυνατότητα πρόσβασης στη βαλκανική ενδοχώρα. Πρέπει ωστόσο να είμαστε πρακτικοί. Πρώτη μας προτεραιότητα η σιδηροδρομική σύνδεση του νέου λιμανιού με τους Τοξότες. Ένα έργο που άργησε. Αυτό είναι το έργο που μας καίει και μας πονάει. Καταλαβαίνω ότι η διαδικασία που είναι σε εξέλιξη από τον ΟΣΕ δεν είναι διαδικασία για να αποφασίσουμε τη χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Το θέμα αυτό καλώς ή κακώς προχώρησε υπέρ της σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει απευθείας τη Θεσσαλονίκη με την Καβάλα. Αμέσως μετά το συγκεκριμένο έργο μπορούμε να δούμε τη σιδηροδρομική σύνδεση από Καβάλα προς Δράμα. Πρέπει να συζητάμε για το εφικτό και όχι για το θεωρητικό».
proininews.gr