Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Ρωσία: Συνεργασία για την ανάπτυξη τρένου υψηλής ταχύτητας 400 km / h που θα συνδέσει τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.


 Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, το Μηχανικό Κέντρο Σιδηροδρομικών Μεταφορών και η Knorr-Bremse έχουν δημιουργήσει μια συνεργασία για την ανάπτυξη τρένων υψηλής ταχύτητας που θα μπορούσαν να συνδέσουν τις μεγαλύτερες πόλεις της Ρωσίας με ταχύτητες έως και 400 km / h. Προβλέπεται ότι το πρώτο από τα τρένα πολύ υψηλής ταχύτητας θα μπορούσε να τεθεί σε λειτουργία το 2026.

Η συνεργασία που ανακοινώθηκε στις 25 Ιουνίου καλύπτει την παροχή υπηρεσιών μηχανικού, συμβούλων και σχεδιασμού, καθώς και την ανάπτυξη τεκμηρίωσης λειτουργίας και επισκευής τροχαίου υλικού υψηλής ταχύτητας και της παραγωγής του στη Ρωσία.

Το κέντρο καινοτομίας του τροχαίου υλικού ECRT ιδρύθηκε πέρυσι από την RZD, την Sinara Transport και την Siemens Mobility με σκοπό την ανάπτυξη αμαξοστοιχιών ικανών να φτάσουν ταχύτητες έως και 400 km / h.

Η Knorr-Bremse θα προσφέρει την εμπειρία της στα υποσυστήματα τροχαίου υλικού για να καθορίσει τις τεχνικές προδιαγραφές για τα μελλοντικά τρένα.

Η εταιρεία παρείχε υποσυστήματα για τα 16 αμαξοστοιχίες Sapsan από την οικογένεια Velaro της Siemens Moblity, τα οποία επί του παρόντος εκτελούν υπηρεσίες από τη Μόσχα έως την Αγία Πετρούπολη και το Νίζνι Νόβγκοροντ με ταχύτητες έως και 250 km / h, ενώ άλλα 13 από αυτά τα τρένα είναι σε παραγγελία.

«Η Knorr-Bremse ανυπομονεί να βοηθήσει στη σύλληψη των ρωσικών τρένων πολύ μεγάλης ταχύτητας του μέλλοντος, βοηθώντας έτσι να προσφέρει στους ανθρώπους ακόμα καλύτερες σιδηροδρομικές συνδέσεις», δήλωσε ο Harald Schneider, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Knorr-Bremse Rail Vehicle Systems δραστηριότητες στο ΤΣΠ. 
Ο Σεργκέι Κόμπζεφ, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Διευθυντής Μηχανικών των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, δήλωσε ότι η RZD και η Knorr-Bremse συνεργάστηκαν επιτυχώς για πολλά χρόνια και η υπογραφή αυτής της συμφωνίας θα συνέβαλε αναμφίβολα στην ανάπτυξη σιδηροδρομικών υπηρεσιών υψηλής ταχύτητας στη Ρωσία.


railwaygazette.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης