Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020

Αχαΐα: Πήρε πάλι μπροστά το εργοτάξιο για τη νέα γραμμή του τρένου - Σε εκκρεμότητα το χρήμα.


Επανεκκίνηση εδώ και λίγα 24ωρα σημειώθηκε στο έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Αραχωβίτικα - Ρίον -Πάτρα, με την εκκρεμότητα πάντως όσον αφορά στην έναρξη των εργασιών στην περιοχή Καστελλόκαμπος - Αγυιά (οδός Κανελλοπούλου) να παραμένει.
Παρά το γεγονός μάλιστα ότι ήδη έχει διακοπεί από τον ΟΣΕ η λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου στην περιοχή Αγυιά - Ρίον εδώ και ένα μήνα περίπου.
Και ενώ η κατασκευάστρια εταιρεία GD Infrastrutture αρνείται σε αυτή τη φάση να ξεκινήσει εργασίες και στο μέτωπο της Πάτρας -μετά τις παρεμβάσεις δήμου και κατοίκων που απειλούν να μπλοκάρουν τα έργα εφόσον εγκαταλειφθεί η υπογειοποίηση- τα συνεργεία της έπιασαν προσωρινά δουλειά, από το μέτωπο των Αραχωβίτικων και προς το Ρίο.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει παγώσει προ… κορονοϊού, από τον περασμένο Οκτώβριο έχει αδειάσει το εργοτάξιο και τα γραφεία ενώ και κατά την πανδημία δεν προχώρηση καμία εργασία. Στην περιοχή από το Ρίο και προς τα ανατολικά, κάτοικοι στους οικισμούς είναι για μια ακόμη χρονιά αντιμέτωποι με ανοικτά ορύγματα και κλειστούς τους κάθετους δρόμους κατά την περίοδο πριν το καλοκαίρι. Το ζήτημα αναδεικνύει συνεχώς η «Π» με αποκορύφωμα το πρωτοσέλιδό της της περασμένης Δευτέρας.
Οπως είχε δηλώσει πρόσφατα στην «Π» ο Λευτέρης Τριβουλίδης, εκπρόσωπος στην Ελλάδα της ιταλικής εταιρείας GD Infrastrutture, το εργοτάξιο ανοίγει εκ νέου, αναμένοντας όμως το υπουργείο Υποδομών να δώσει λύση στις οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν.
Η εταιρεία αναμένει από τον περασμένο Ιούλιο την έγκριση του αναθεωρημένου πίνακα εργασιών και την καταβολή ποσού της τάξης των 4,3 εκατ. ευρώ για επιπλέον κόστη από έργα που έχουν ήδη εκτελεστεί (από τα τέλη του 2019 έως και την άνοιξη του ΄19) στο τμήμα Αραχωβίτικα - Ακταίο.

Π. Σακελλαρόπουλος
.pelop.gr