
![]() |
Το νέο project που ονομάζεται “Hamburg Digital Light Rail” είναι μέρος της ανάπτυξης αυτοματοποιημένων διαδρομών των γερμανικών ομοσπονδιακών σιδηροδρόμων. Αυτή θα αποτελέσει μία από τις πρώτες εφαρμογές του 5G για τις ψηφιακές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις. Ωστόσο, η εφαρμογή του 5G στις σιδηροδρομικές μεταφορές δεν είναι κάτι νέο για τη Nokia. Η φινλανδική εταιρεία παρέχει συστήματα GSM-R σε σιδηροδρομικούς φορείς σε 22 χώρες. Είναι επίσης υπεύθυνη για λύσεις δικτύων, ασφάλειας δικτύων, IoT και αναλυτικών στοιχείων σε περισσότερους από 110 φορείς (συμπεριλαμβανομένων θυρίδων και υπόγειων γραμμών).
Σύμφωνα με το πλάνο, το project “Hamburg Digital Light Rail” θα πρέπει να επιτύχει τη λειτουργία υψηλά αυτοματοποιημένων αμαξοστοιχιών σε μια σιδηροδρομική γραμμή μήκους 21 χιλιομέτρων έως το 2021. Ο τελικός στόχος περιλαμβάνει τη διαβίβαση πληροφοριών ελέγχου τρένων μέσω του δικτύου 5G της Nokia και τη μη επανδρωμένη διαδρομή κενών αμαξοστοιχιών. Τα ψηφιακά τρένα θα ανταλλάσουν επίσης δεδομένα με το κέντρο ελέγχου μέσω του δικτύου 5G της Nokia.
[Πηγή] :
Gizchina
gr.gizchina.com