*ΤΩΡΑ λέει εξετάζουν βύθιση των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα στη Λάρισα. Και κάποια στιγμή θα τις φράξουν κιόλας στ’ αλήθεια κι όχι στο περίπου. Πράγμα που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Κι ακόμη το ψιλοκοσκινάνε, δεν φαίνεται να έχουν και τόσο όρεξη να ζυμώσουν.
Ούτε οι τωρινοί, όπως και οι προηγούμενοι κυβερνώντες. Όσο η Λάρισα αφήνει το τρένο να περνάει ανενόχλητο από μέσα της, όσο δεν τους πιάνει από τον λαιμό.
Ούτε οι τωρινοί, όπως και οι προηγούμενοι κυβερνώντες. Όσο η Λάρισα αφήνει το τρένο να περνάει ανενόχλητο από μέσα της, όσο δεν τους πιάνει από τον λαιμό.
* ΤΟ είπε πάλι ο αρμόδιος υπουργός. Υπογείωση των γραμμών δεν γίνεται, κοστίζει πάρα πολύ. Εντάξει να μη βάλουν μετροπόντικα να σκάβει στον κάμπο. Για την υπογειοποίηση δεν είπε, υποσχέθηκε βύθιση των γραμμών, δεν αναφέρθηκε σε πόσο βάθος, που άμα τις σκεπάσουν μετά από πάνω με τσιμέντο, αν τις εγκιβωτίσουν να η υπογειοποίηση. Να περνούν και οι κάθετοι δρόμοι από πάνω, να μην κόβεται η πόλη.
*ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ κάτσε και μελέτα. Κι ακαρτέρει...
«Οι Κινέζοι θα σώσουν τη Λάρισα απ’ τις γραμμές», προέβλεψε ο αισιόδοξος. Εξηγώντας ότι χρειάζονται για την επεκτεινόμενη επένδυσή τους στο λιμάνι του Πειραιά, γρήγορο και ασφαλή σιδηρόδρομο προς τον Βορρά.
Κι επειδή δεν μπορούν να μετακινήσουν τη Λάρισα, μπορεί να επιβάλλουν ασφαλή διέλευση των γραμμών από τον ιστό της.
Ζ.
Από την στήλη
Ψιθυριστά
eleftheria.gr