Οι επεκτάσεις του μετρό, οι αστικές αναπλάσεις, η θαλάσσια συγκοινωνία, ο προαστιακός σιδηρόδρομος ακόμη και το ζήτημα της ωρίμανσης των μελετών για γραμμή τραμ στο πλάνο του ΟΣΕΘ.
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο εστάλη για έλεγχο νομιμότητας ο φάκελος με το σχέδιο της σύμβασης του ΟΣΕΘ με τα ΚΤΕΛ, όπως έγινε γνωστό κατά τη συνάντηση του προέδρου του ΔΣ του ΟΣΕΘ Ιωάννη Καλογερούδη και του Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΕΘ Γιάννη Τόσκα με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα.
Σε δηλώσεις τους οι κ.κ. Καλογερούδης και Τόσκας, επισήμαναν ότι ο ΟΣΕΘ συντόνισε πέντε σημαντικούς φορείς/παρόχους συγκοινωνιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, επιτεύχθηκε συμφωνία και μόλις η σύμβαση υπογραφεί, θα υλοποιηθεί άμεσα. Πιο συγκεκριμένα η σύμβαση προβλέπει χρηματοδότηση του έργου με 36 εκατομμύρια ευρώ για δύο χρόνια και στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης επανέρχονται στην εξυπηρέτηση μέσω των ΚΤΕΛ σχεδόν 2.300 δρομολόγια την ημέρα σε γραμμές όπως αυτές προς Σίνδο, Χαλάστρα, Μηχανιώνα και Θέρμη, Βασιλικά, Κουφάλια, Λαγκαδά, Ωραιόκαστρο και αλλού.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, “μετά από σχεδόν 15 χρόνια το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αποκτά και πάλι ηγετικό ρόλο για την εξυπηρέτηση όλων των αστικών, περιαστικών και απομακρυσμένων γραμμών του νομού που είχε ως τώρα ο ΟΑΣΘ με 25 επιπλέον γραμμές. Με συνέργειες και πλήρη συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, αλλά και τα αντίστοιχα υπεραστικά ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς δρομολογείται ένα νέο ορθολογικό τοπίο στις καθημερινές μετακινήσεις δεκάδων χιλιάδων πολιτών”.
Επιπλέον, κατά τη συνάντηση με τον κ. Τζιτζικώστα, “αναλύθηκε η προοπτική άμεσης λειτουργίας των 25 γραμμών με 120 σύγχρονα οχήματα των ΚΤΕΛ και η αντίστοιχη διάθεση 65 οχημάτων του ΟΑΣΘ για το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης”.
Τέθηκαν, ακόμη, θέματα όπως η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης σε τρία περίπου χρόνια, όταν θα μπει σε λειτουργία και το μετρό, οι μελέτες που προετοιμάζονται ήδη και αφορούν σε μικρότερα ευέλικτα λεωφορεία, οι επεκτάσεις του μετρό, οι αστικές αναπλάσεις, η θαλάσσια συγκοινωνία, ο προαστιακός σιδηρόδρομος ακόμη και το ζήτημα της ωρίμανσης των μελετών για γραμμή τραμ.
dailythess.gr