Οι υπεύθυνοι ενός σχολείου στην Ινδία διαπίστωσαν πως τα ποσοστά παρουσίας των μαθητών έπεφταν όλο και περισσότερο, λόγω έλλειψης κατάλληλων μόνιμων κτιριακών εγκαταστάσεων.
Προς λύση του φαινομένου, σκέφτηκαν «έξω από το κουτί» και συνεργάστηκαν με μια σιδηροδρομική εταιρεία, μετατρέποντας βαγόνια - που βρίσκονταν σε αχρησία - σε πρότυπες σχολικές αίθουσες.
Οι «τεχνητοί» αυτοί χώροι διδασκαλίας έχουν ζωντανό χρώμα, κλιματισμό, μοντέρνα διακόσμηση και το στοιχείο της έκπληξης για τους μαθητές, χαρακτηριστικά που τους οδήγησαν πίσω στα θρανία.
Μια τέλεια πρακτική αναπαράσταση του τρίτου νευτωνικού νόμου της κίνησης, την οποία οι δάσκαλοι του εν λόγω σχολείου - θα πρέπει - να χρησιμοποιούν, για να εξηγήσουν στους μαθητές πως η «δράση φέρνει αντίδραση» και πως ορισμένες φορές απαιτούνται «μη κανονικές» πρακτικές για τη λύση ενός εν εξελίξει φαινομένου.
Από την είδηση μπορούν να εμπνευστούν σίγουρα και υπεύθυνοι «κοντινότεροι» σε εμάς, μήπως σκεφτούν πιο καινοτόμες λύσεις από τις στενάχωρες προκάτ αίθουσες που ασχημαίνουν τα σχολεία και μικραίνουν τους χώρους - και τη φαντασία - παιχνιδιού των μαθητών.
Πηγή Φωτογραφίας: SWNS
neakriti.gr