Βλέποντας τις εξελίξεις με την επαναδραστηριοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, οι μειοψηφίες του Δημοτικού Συμβουλίου Μεσσήνης έθεσαν το ζήτημα το βράδυ της Τετάρτης κατά τη συνεδρίαση του Σώματος.
Αρχικά το θέμα έθεσε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Γιάννης Λάσκαρης, που σημείωσε ότι η λειτουργία τρένου στη Μεσσήνη θα είναι ιδιαίτερα αναπτυξιακή για όλο το Δήμο Μεσσήνης και ειδικά η γραμμή προαστιακού που λειτουργούσε πριν από λίγα χρόνια, Καλαμάτα – ΤΕΙ – Μεσσήνη. Παράλληλα, ζήτησε από το δήμαρχο συνεργασίες με τους υπόλοιπους Δήμους της Μεσσηνίας για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Τη θέση του κ. Λάσκαρη συνεπικούρησε ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας, Τάσος Τσερπές. Ο κ. Τσερπές χαρακτήρισε τη στάση του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα ως «ευχάριστη έκπληξη», λέγοντας ότι το 2011, όταν έκλεισε ο ΟΣΕ, ως δήμαρχος Καλαμάτας δεν είχε ανάλογη ζέση…
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Μεσσήνης, αφού υποστήριξε τον περιφερειάρχη, λέγοντας στον κ. Τσερπέ να θυμηθεί τι έκανε ο τότε περιφερειάρχης το 2011, στη συνέχεια απάντησε ότι και ο ίδιος θέλει το τρένο, αλλά δεν είναι στο χέρι του Δήμου. Επίσης, ως προς τις διαδημοτικές συνεργασίες για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου, σημείωσε ότι υπάρχουν σημαντικά εμπόδια, με κυριότερο τη συντήρηση των σιδηροδρομικών γραμμών, που πρέπει να προσεχθούν ιδιαίτερα.
Του Κώστα Γαζούλη
tharrosnews.gr