Εκτός από την ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη ώστε να γίνει πραγματικότητα ο στόχος των τριών (και κάτι) ωρών, στον ΟΣΕ πρέπει να αποφασίσουν και ποιο θα είναι το μοντέλο συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου.
Χωρίς σοβαρές υπηρεσίες συντήρησης του δικτύου, η ποιότητα και η συνέπεια στα σιδηροδρομικά δρομολόγια θα παραμείνει μακρινό όνειρο και ας δηλώνουν απανωτές ελληνικές κυβερνήσεις πως «στηρίζουν το σιδηρόδρομο».
Χωρίς σοβαρές υπηρεσίες συντήρησης του δικτύου, η ποιότητα και η συνέπεια στα σιδηροδρομικά δρομολόγια θα παραμείνει μακρινό όνειρο και ας δηλώνουν απανωτές ελληνικές κυβερνήσεις πως «στηρίζουν το σιδηρόδρομο».
Κάποιοι κυκλοφορούν, πάντως, σενάρια που προκαλούν «ανατριχίλα» σε παράγοντες της σιδηροδρομικής αγοράς. Υποστηρίζουν πως στο υπουργείο Υποδομών έχουν επιλέξει «το βρετανικό μοντέλο συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου».
Ποιο είναι «το βρετανικό μοντέλο»; Τις σχετικές υπηρεσίες εκτελεί στην Βρετανία η κρατική εταιρεία Network Rail. Η τελευταία αποτελεί συνέχεια της ιδιωτικής Railtrack που είχε την ιδιοκτησία και τη συντήρηση του βρετανικού δικτύου μεταξύ 1994 και 2002. Τα περιουσιακά στοιχεία της Railtrack πέρασαν στην Network Rail σε συνέχεια απανωτών ατυχημάτων και σοβαρών οικονομικών προβλημάτων.
Συνεπώς να περιμένουμε προσλήψεις στον ΟΣΕ;
ΧΑΜΑΙΛΕΩΝ
.euro2day.gr