Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Απολογισμός Τετραετίας 2015-2019 στο Μετρό Αθήνας σύγκριση με περίοδο Σαμαρά και με επόμενη Κυβέρνηση.

Γράφει ο Στρατής Σταυρουλάκης

ΗΣΑΠ: Σταθμός Καμίνια. Ο σταθμός αναφερόταν ως μελλοντικός επί Σαμαρά, απαλείφθηκε από τον σχεδιασμό επί Τσίπρα και υπάρχει προσδοκία για δημοπράτηση προσθήκης του μετά το 2019

Γραμμή 2: Επί Σαμαρά: προσθήκη 6 σταθμών στο δίκτυο από Ανθούπολη ως Ελληνικό και αναφορά στην επέκταση προς Ιλιον με 3 σταθμούς. Αναμένεται το 2026 να έχουν λειτουργήσει οι σταθμά προς Μιχελη

Γραμμή 3: Επί Σαμαρά προσθήκη σταθμού Αγίας Μαρίνας και κατασκευή των 4 σταθμών της επέκτασης προς Δημοτικό Θέατρο εκ των οποίων οι 3 έως Νίκαια θα παραδοθούν τον Σεπτέμβριο του 2019 και τα Μανιάτικα το 2021

Γραμμή 4: Επί Σαμαρά αναφορά στους 27 σταθμούς από Περισσό έως Λυκόβρυση. Επί Τσίπρα δημοπράτηση γραμμής από Άλσος Βεΐκου ως Γουδί που είναι 15 σταθμοί, συμπεριλαμβανόμενου σταθμού Eλικώνος και αντικαθιστάμενου του σταθμού Νηαρ Ηστ από την Πανεπιστημιούπολη. Επίσης επί ΑΤ, αναφορά στον χάρτη της μελετώμενης επέκτασης Πετρουπολεως με 4 σταθμούς. Αναμενόμενη κατασκευή σταθμών από Περισσό έως Γουδί ως το 2027

Γραμμή 5: Από εποχής Σαμαρά αναφορά στους 6 σταθμούς από Ακαδημία έως Άνω Ηλιούπολη. Επί Τσίπρα σε χάρτη της Αττικό Μετρό εμφανίζεται συνέχιση της γραμμής από Ακαδημία προς πλατεία Κουμουνδούρου.

Γραμμές 6 έως 8: Αναφορά στις γραμμές αυτές από το 2012

Βαθμολογία: Σαμαράς 7 σταθμοί, Τσιπρας 0 σταθμοί (αλλά με τον σχεδιασμό των σταθμών Ελικωνος, Πανεπιστημιούπολη αντι Ν.Ηστ και της επέκτασης από Περισσό ως Πετρούπολη), Επόμενη Κυβέρνηση: 6 σταθμοί;


Στρατής Σταυρουλάκης