Το λιμάνι του Γκντανσκ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εναρκτήρια επίσκεψη του πρώτου τρένου της Ευρω-Κίνας (ECT) στο πλαίσιο του σύγχρονου δρόμου του μεταξιού.
Η νέα σύνδεση ECT, γνωστή ως η αμαξοστοιχία της Βαλτικής, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Αρχής του Λιμένα του Γκντανσκ, του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων DCT Gdańsk και της Adampol, η οποία είναι και διαχειριστής της διαδρομής. Ο Adampol αναφέρει ότι αυξάνεται το ενδιαφέρον για τη νέα υπηρεσία, η οποία μειώνει τους χρόνους ταξιδιού από την Κίνα στο Γκντανσκ από 40-45 ημέρες μέσω θαλάσσης σε 10-12 ημέρες μέσω σιδηροδρόμων.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Gdańsk, Lukasz Greinke, ανακοίνωσε την άφιξη του τρένου από το Xi'an της Κίνας ως ιστορική στιγμή για το λιμάνι και την Πολωνία, καθώς το Γκντανσκ επιδιώκει να εδραιώσει τη θέση του ως πύλης προς τη Βαλτική και το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι της Ευρώπης . Ο ίδιος δήλωσε ότι η εισαγωγή της σύνδεσης ECT με το Γκντανσκ θα απελευθερώσει ευκαιρίες για εμπορικές συναλλαγές μεταξύ Κίνας και Πολωνίας καθώς και της Σκανδιναβίας και του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω των τροφοδοτικών υπηρεσιών που εκτελούνται από το Γκντανσκ.
Η Έλενα Λουκάνοβα, Διευθύνων Σύμβουλος της Adampol, δήλωσε: «Η Adampol έχει ήδη πολύχρονη εμπειρία στο χειρισμό αμαξοστοιχιών από την Κίνα στο τερματικό της στα σύνορα μεταξύ Πολωνίας και Λευκορωσίας. Η σύνδεση μεταξύ του τερματικού σταθμού Adampol Małaszewicze και του τερματικού σταθμού DCT Gdańsk ανοίγει νέες δυνατότητες διαδρομών μεταφοράς, οι οποίες θα είναι ανταγωνιστικές σε υπάρχοντα δρομολόγια όπως η Κίνα με το Αμβούργο και το Duisburg που συνδέονται με το Ηνωμένο Βασίλειο ή τη Σκανδιναβία. Αυτές οι διαδρομές μπορούν να αντικατασταθούν και ως εκ τούτου επιταχύνθηκαν έως και πέντε ημέρες. Οι εναλλακτικές οδοί μεταφοράς, τις οποίες δημιουργεί αυτή η νέα σιδηροδρομική σύνδεση, θα ενισχύσουν περαιτέρω τη θέση του λιμένα του Γκντανσκ στην Ευρώπη ".
Το επόμενο τρένο της Βαλτικής από την Κίνα θα φτάσει στο Γκντανσκ το Δεκέμβριο.
dredgingandports.com