Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Κινέζικα τρένα.

ΤΟ μεγαλόπνοο επενδυτικό σχέδιο των Κινέζων που θα κάνει τον Πειραιά πρώτο στην Ευρώπη, ως λιμάνι, επηρεάζει και τη Λάρισα. Την οποία θα διασχίζουν τα τρένα, με όλο και πιο πυκνά τα δρομολόγιά τους. Λιμάνι καράβια, τι δουλειά έχουν τα τρένα;

-ΚΙ όμως… Πώς μεταφέρονται τα αναρίθμητα κοντέινερ της COSCO απ’ τον Πειραιά στη Δυτική Ευρώπη; Σιδηροδρομικώς. Κάθε βράδυ διασχίζουν τη χώρα και την πόλη της Λάρισας τα μεγάλα εμπορικά τρένα, αυτά με τα δεκάδες βαγόνια, φορτωμένα εμπορευματοκιβώτια, τρένα με μήκος κάνα χιλιόμετρο, τα οποία περνούν πάντα νύχτα. Σιδερένια φίδια ατελείωτα που αργοσέρνονται στον κάμπο, «κα-φε, κα-φε, κα-φε» ακούγονται να τροχιοδρομούν. Τρένα που θα πληθύνουν κι η όχληση θα ενταθεί για τη μεγαλούπολη που διασχίζουν. Κι ο σιδηρόδρομος δεν θέλει να ρισκάρει διερχόμενος από πυκνοκατοικημένες περιοχές. Κι οι κινέζικες μπίζνες θα ζητήσουν ασφάλεια.

-ΑΡΑ; Μπορεί εξαιτίας των Κινέζων να υπογειοποιηθεί η γραμμή μέσα στη Λάρισα; Προοπτική που είχε βγει να αποκλείσει αμέσως μόλις ανέλαβε ο υπουργός ο Κ. Καραμανλής, ο του Αχιλλέως. Πότε άραγε είχε προλάβει να ενημερωθεί; Μάλλον του έφτανε ότι το είχαν κατά νου οι προηγούμενοι. Μήπως να του το επαναφέρει με τρόπο ο Χρ. Κέλλας, στον οποίο είχε κάνει την αναγγελία του ο υπουργός; Τι πειράζει να ανακαλέσει για να το ξανασκεφτεί…

Ζ.
Ψιθυριστά
eleftheria.gr