Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή απάντηση σε χθεσινή μας αναδημοσίευση που αφορούσε ΑΣΙΔ στο τμήμα του Προαστιακού Πάτρας Κάτω Αχαγιά.
Αναρτούμε αυτούσια την επιστολή του υπεύθυνου Μηχανικού του έργου στο τμήμα γραμμής από Αγ.Ανδρέα έως κ. Αχαγιά στην Πάτρα.
"Είμαι ο επιβλέπων μηχανικός της εργολαβίας για τα 32 ΑΣΙΔ που
τοποθετήθηκαν στο τμήμα γραμμής από Αγ.Ανδρέα έως κ. Αχαγιά στην Πάτρα.
Σχετικά με χθεσινό σας δημοσίευμα
(http://sidirodromikanea.blogspot.com/2019/10/blog-post_71.html) στο οποίο αναφέρετε ότι έπεσαν οι μπάρες για ώρα στο συγκεκριμένο τμήμα γραμμής θα ήθελα να αναφέρω τα παρακάτω:
1) Δεν αναφέρετε πουθενά ημέρα και ώρα κατά την οποία έπεσαν οι μπάρες. Απλά αναφέρετε γενικά το συμβάν χωρίς καμία περαιτέρω πληροφορία.
2) Αναφέρετε ότι οι μπάρες άρχισαν να λειτουργούν "απότομα". Τι εννοείτε με το απότομα? Οι μπάρες έχουν προκαθορισμένο τρόπο λειτουργίας και κατεβαίνουν σε συγκεκριμένο χρόνο είτε ενεργοποιούνται από τρένο είτε για άλλο λόγο.
3) Αναφέρετε ότι άρχισαν να λειτουργούν στο τμήμα Βραχνέικα έως Ιτιές πληροφορία που είναι ανακριβής και λανθασμένη όπως θα δείτε παρακάτω, αν και από μόνο του το γεγονός ότι αρχικά δεν αναφέρετε πουθενά ημέρα και ώρα του συμβάντος κάνει τη συγκεκριμένη πληροφορία ανακριβή διότι και πριν από 5 μήνες είχαμε παρόμοια περιστατικά λόγω δοκιμών. Αναφέρεστε σε εκείνο το συμβάν? Η σε κάποιο πιο πρόσφατο? Να σας ενημερώσω λοιπόν πως αν και δε λειτουργεί η γραμμή και δε κυκλοφορούν τρένα οι διαβάσεις είναι φυσικά σε λειτουργία. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιούνται δοκιμές από τα συνεργεία μας για να διαπιστωθεί η σωστή λειτουργία τους μιας και δε μπορεί να γίνει αυτό όπως θα έπρεπε δηλαδή με κανονικές διελεύσεις τρένων. Είναι λογικό λοιπόν αν και δεν υπάρχουν τρένα, οι διαβάσεις να ενεργοποιούνται κάποιες φορές "από μόνες τους" και "απότομα".
Επίσης συγκεκριμένα χθες 17/10/2019 άγνωστοι έκοψαν διελεύσεις καλωδίων μας μέσα σε σιδηροσωλήνες και προχώρησαν σε κλοπή τους με αποτέλεσμα δύο διαβάσεις μας να τεθούν εκτός λειτουργίας και πράγματι μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα (έγινε εντός 45 λεπτών) να προκληθεί ταλαιπωρία για τους επιβάτες. Ίσως αναφέρεστε σε αυτό το γεγονός? Καλό θα ήταν να είστε πιο συγκεκριμένοι. Να σας ενημερώσω πως εκείνη τη στιγμή της κλοπής λοιπόν σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ασφαλείας μπήκαν σε λειτουργία δύο διαβάσεις όπως θα έκαναν και αν περνούσε τρένο με σκοπό την ασφάλεια των οδηγών από τη στιγμή που έχει προκύψει δυσλειτουργία λόγω της κλοπής. Να σας ενημερώσω επίσης πως αν οι διαβάσεις ήταν εκτός λειτουργίας τέτοια περιστατικά θα ήταν αδύνατο να εντοπιστούν (από τη στιγμή που δε κυκλοφορεί τρένο καθώς δε θα είχαμε καμία ειδοποίηση) και όταν η αρμόδια υπηρεσία αποφάσιζε να βάλει συρμούς στη γραμμή, θα είχαμε ένα δίκτυο με αμέτρητες τέτοιες βλάβες που θα ήταν αδύνατο να εντοπιστούν. Φυσικά τότε άλλου τύπου δημοσιεύματα θα έκαναν την εμφάνισή τους με ερωτήσεις για το ποιος ευθύνεται για την απαξίωση της εργολαβίας αυτής.
Θα παρακαλούσα λοιπόν την επόμενη φορά που θα αποφασίσετε να ανεβάσετε παρόμοιο δημοσίευμα να είστε περισσότερο ενημερωμένοι και αν δεν είστε να επικοινωνήσετε με ανθρώπους που μπορούν να δώσουν έγκυρες πληροφορίες ώστε εκτός από το γεγονός να αναφέρετε και τις αιτίες που το προκάλεσαν."
Ευχαριστώ.
Με εκτίμηση,
Ευθυμίου Ανδρέας
Πολιτικός Μηχανικός
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε.