Ο βουλευτής της ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης σε συνέντευξή του αναφέρθηκε μεταξύ των άλλων και στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί τόσο στο Μετρό όσο και στον ΟΑΣΘ.
Σε ερώτηση για το θέμα με τα αρχαία της στάσης Βενιζέλου και τον καυγά που ξεκίνησε και πάλι είπε:
Αυτοί οι καυγάδες και οι εμμονές κάποιων, καθυστέρησαν ένα έργο ζωτικής σημασίας για την πόλη!
Η κοροϊδία τα τελευταία χρόνια έφτασε στο απόγειό της. Όλοι θυμόμαστε εκείνο τον τραγέλαφο με το βαγόνι του μετρό ακίνητο, μέσα στο οποίο είχαν επιβιβαστεί υπουργοί και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, με κράνη και γιλέκα, και χαριεντίζονταν επιχαίροντας ότι το Μετρό σε λίγο ξεκινά.
Όπως θα μείνει αξέχαστη και η στιγμή του προηγούμενου πρωθυπουργού που «έκοβε» εισιτήριο για το μετρό από μία αυτόματη μηχανή-φάντασμα που την είχαν αποτυπώσει πάνω σε μουσαμά.
Καιρός είναι πια να ξεφύγουμε από την καθήλωση, την απογοήτευση και τη μιζέρια που επεβλήθη στην πόλη όλα τα προηγούμενα χρόνια. Το μετρό πρέπει να προχωρήσει γρήγορα γιατί μόνον έτσι θα αποκτήσει η Θεσσαλονίκη ένα σύγχρονο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς σταθερής τροχιάς.
ΟΑΣΘ - τι μέλλει γενέσθαι;
Το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι κατεπείγουσας προτεραιότητας και το εξετάζουμε με μεγάλη προσοχή. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε τα αποτελέσματα μία αποτυχημένης και οπισθοδρομικής κρατικοποίησης του Οργανισμού, που έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση, όταν μάλιστα γνωρίζαμε ότι στο τέλος του 2019 θα απελευθερωθούν, έτσι κι αλλιώς, οι αστικές συγκοινωνίες όπως προβλέπει η ευρωπαϊκή οδηγία που οφείλει να εφαρμόσει η χώρα μας.
Από την πρώτη στιγμή της κρατικοποίησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης κρούσαμε τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιήσαμε τους τότε κυβερνώντες ότι θα δημιουργούνταν τεράστια προβλήματα. Δυστυχώς, επιβεβαιωθήκαμε. Οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης παρουσίασαν μία τριτοκοσμική κατάσταση και οι Θεσσαλονικείς ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ από τις κάκιστες υπηρεσίες του ΟΑΣΘ.
Τι προτείνετε;
Σε αυτόν τον ΟΑΣΘ οφείλουμε να βάλουμε ένα τέλος, προκειμένου η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει αξιόπιστες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες.
Στη ΝΔ πιστεύουμε στις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και, ειδικά στην περίπτωση του ΟΑΣΘ, εξετάζουμε την λύση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα.
Σε κάθε περίπτωση, εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα, λαμβάνοντας σοβαρά τις προτάσεις από την πλευρά των εργαζομένων και των μετόχων στον Οργανισμό και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε ένα συνολικό σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
Νίκος Οικονόμου
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 4 Αυγούστου 2019
.makthes.gr