Οι φωτογραφίες των εργαζομένων με Καράογλου και Πατουλίδου τελικά δεν απέτρεψαν τις 35 απολύσεις στο Μετρό Θεσσαλονίκης |
Εργάτες απολύονται, παρά τις υποσχέσεις παραγόντων της Θεσσαλονίκης για παρέμβαση, συρμοί καταφτάνουν και κρίσιμα σημεία του σταθμού Βενιζέλου ολοκληρώνονται. Είναι τα τελευταία νέα σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, κακά και καλά όλα το ίδιο σαρανταοχτάωρο, τη στιγμή που τον Αύγουστο αναμένονται και… χειρότερα, δηλαδή νέες απολύσεις.
Τριάντα πέντε εργάτες απολύθηκαν προχθές από την «Ακτωρ», παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες του σωματείου εργαζομένων να βρουν λύση. «Ζητήσαμε από κυβερνητικούς βουλευτές, τον ΥΜΑΘ Θεόδωρο Καράογλου, να γίνει μια παρέμβαση, υπήρξε επικοινωνία με το υπουργείο Υποδομών, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό. Οι συνάδελφοί μας απολύθηκαν και φοβόμαστε ότι μέσα στον Αύγουστο θα υπάρξει και τρίτο κύμα απολύσεων. Η ανησυχία μας είναι μεγάλη και ο Σεπτέμβριος, όπως δείχνουν τα πράγματα, θα είναι θερμός» λέει στην «Εφ.Συν.» ο Σταύρος Στέτσικας, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στον Κατασκευαστικό Τομέα του Μετρό Θεσσαλονίκης.
«Πολιτικά παιχνίδια και παιχνίδια συμφερόντων σε βάρος του μεγάλου έργου που η Θεσσαλονίκη περιμένει κυριολεκτικά σαν οξυγόνο δεν μπορεί να παίζει κανείς και δεν επιτρέπονται» δηλώνει από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος.
Μιλώντας στην εφημερίδα μας, διευκρινίζει επιπλέον ότι «τα ζητήματα αυτά αφορούν μόνο τον εργολάβο, εμείς λέμε ότι οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά παρά την αλλαγή κυβέρνησης. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για απολύσεις».
Ο ίδιος εξάλλου είχε ενημερώσει ότι έφτασε στη Θεσσαλονίκη, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, και ο δεύτερος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης, που αποτελείται από τέσσερα βαγόνια. Σχολίασε μάλιστα αυτό το γεγονός με τη χαρακτηριστική φράση «ένα βήμα πιο κοντά η έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων...».
Παράλληλα, αναρτώντας φωτογραφίες στο φέισμπουκ, ο κ. Μυλόπουλος έκανε γνωστό ότι έκλεισε ένα από τα πιο θερμά μέτωπα του Μετρό, αυτό του σταθμού Βενιζέλου. Οπως έγραψε, «ολοκληρώθηκε η σκυροδέτηση της πλάκας οροφής», οπότε «αρχές Σεπτεμβρίου επανέρχεται η Εγνατία, μετά από χρόνια, στην κανονική της κατάσταση και ανοίγει το τμήμα της Βενιζέλου πάνω από την Εγνατία που ήταν εδώ και δύο μήνες κλειστό».
Και όπως διευκρίνισε με δηλώσεις του στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4», από τη στιγμή που έγινε η σκυροδέτησή της, έκλεισε ο πρώτος όροφος του σταθμού που φιλοξενεί τα αρχαία, τα οποία δεν είναι «απλά ένας κίονας αλλά ένα σύμπλεγμα κτιρίων που ήταν ο κεντρικός δρόμος της Θεσσαλονίκης και τα γύρω μαγαζιά, τα υδραυλικά έργα, το αποχετευτικό σύστημα, μια καμάρα, όλο το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ολο αυτό δεν θα μπορούσε να αποσπαστεί χωρίς να χαθεί η αξία του».
Απόστολος Λυκεσάς
https://www.efsyn.gr