Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Αρωματα από άνθη πορτοκαλιάς και λεμονιάς απολαμβάνουν όσοι μετακινούνται με το μετρό στη Βιέννη.

 Αρωματισμένο και μόνο με ένα ευρώ το μετρό της Βιέννης.
 Υπάρχει κάποιος που να αντιμετωπίζει όχι απλώς την εύρυθμη λειτουργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά και τις μυρωδιές από τον καλοκαιρινό ιδρώτα; Στη Βιέννη ναι! 

Δεν είναι ανάγκη. Είναι θέμα ποιότητας ζωής. Οσοι εξυπηρετούνται ή απλώς είναι αναγκασμένοι να επιβιβάζονται καθημερινά στα μέσα μαζικής μεταφοράς, γνωρίζουν καλά ότι αρκετοί είναι αυτοί που ξεχνούν το σαπούνι και το αποσμητικό. Και είναι από τις πιο δυσάρεστες καθημερινές εμπειρίες, ειδικά τους έξι μήνες που διαρκούν οι υψηλές θερμοκρασίες στη χώρα μας. Στη Βιέννη, τώρα, η ποιότητα ζωής θεωρείται δεδομένη. Και αφού δεν μπορούν να «μαζέψουν» όλους όσους έχουν περίσσιες ορμόνες ή έχουν «μαλώσει» με το αφρόλουτρο, οι αρμόδιοι του μετρό αναζήτησαν και βρήκαν άλλη λύση. 
Οπως αναφέρει ο Guardian, τα βαγόνια του μετρό εκτός από καθαρό σύστημα ψύξης, τη συνέπεια και τα συχνά δρομολόγια, που θεωρούνται από τα καλύτερα στον κόσμο, τώρα απέκτησαν και άρωμα εσπεριδοειδών! Κάποιοι αντέδρασαν και σχολίασαν ότι το άρωμα είναι πολύ έντονο, όμως οι περισσότεροι το δέχτηκαν με ανακούφιση, αφού καλύπτει τις δυσάρεστες οσμές. Το άρωμα είναι μελετημένο και ως προς τον τύπο της μυρωδιάς, ώστε να μην είναι βαρύ ή πολύ γλυκό, αλλά δροσερό και καλοκαιρινό. Ως προς την έντασή του, είναι τόσο δυνατό ώστε να καλύπτει τον ίδρωτα. Οικονομικό με άρωμα… Ελλάδας Το μετρό της Βιέννης δεν είναι μόνο ένα από τα καλύτερα του κόσμου, αλλά ένα από τα πιο οικονομικά του κόσμου. Και αυτό το οφείλει στην πρώην ελληνίδα αντιδήμαρχο Μαρία Βασιλάκου, η οποία είχε υποσχεθεί προεκλογικά μετρό με ένα ευρώ την ημέρα. Το 2010 οι αντίπαλοί της την είχαν χαρακτηρίσει «τρελή», καθώς θεωρούσαν ότι η τιμή του δεν μπορεί να μειωθεί περισσότερο.
 Ωστόσο, το 2013 και μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις, η κυρία Βασιλάκου κατάφερε να ρίξει την τιμή της ετήσιας κάρτας του μετρό και οι καλοπληρωμένοι κάτοικοι της πόλης, να το «απολαμβάνουν» καθημερινά μόνο με 365 ευρώ τον χρόνο. Το παράδειγμά της αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Πηγή: Protagon.gr