Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Αυτός είναι ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της πρωτεύουσας της Θεσσαλίας;

Καμία ουσιαστική αναβάθμιση εδώ και χρόνια

Τρόμαξαν οι νεαρές Ισπανίδες τουρίστριες όταν βρέθηκαν στη Λάρισα προκειμένου να επιβιβαστούν στην αμαξοστοιχία που θα τις μετέφερε στον Βόλο. Βρέθηκαν στη θεσσαλική πρωτεύουσα προκειμένου να πάρουν το τρένο για το μοναδικό μεγάλο λιμάνι της ηπειρωτικής Θεσσαλίας προκειμένου να απολαύσουν τα νησιά των Σποράδων.

Αλλά αντικρίζοντας την εικόνα του σιδηροδρομικού σταθμού της Λάρισας και το τρένο που τις μετέφερε, πώς να μην τρομάξουν;


Δεν είναι λίγοι οι τουρίστες εξάλλου που ακολουθούν σε καθημερινή βάση τους καλοκαιρινούς μήνες τη συγκεκριμένη διαδρομή. Αν δεν είχε γίνει μάλιστα το τελευταίο χρονικό διάστημα και η ιδιωτική επένδυση αλυσίδας καφέ στον σιδηροδρομικό σταθμό, τότε θα μπορούσε ακόμη να νομίζει κανείς ότι βρίσκεται το 1950 και ετοιμάζεται να πάρει το τρένο για τη Γερμανία.

Τρόμαξαν λοιπόν οι Ισπανίδες γιατί αντίκρισαν αυτό το τρένο που συχνά πυκνά χαλά και μερικές ημέρες με 40 βαθμούς Κελσίου ο κλιματισμός του υπολειτουργεί.

Όσον αφορά την υγιεινή; Η εικόνα των καθισμάτων στη συγκεκριμένη αυτοκινητάμαξα τα λέει όλα.


Ειδικά τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες οι συνθήκες είναι απάνθρωπες για όσους ταξιδεύουν για Βόλο. Σκέπαστρο στην πλατφόρμα της γραμμής 6 δεν υπάρχει, ενώ ο ήλιος καίει. Υπάρχει ανάμεσα στις γραμμές 2 και 3 μόνο, όπου καταγράφονται μόλις επτά παγκάκια, ίσα ίσα για 21 άτομα. Όλα αυτά ενώ ταξιδεύουν εκατοντάδες άνθρωποι κάθε μέρα προς Βόρεια και Νότια Ελλάδα αλλά και προς άλλες περιοχές της Θεσσαλίας.



Σκιά μόνο κάτω από ένα ξεχασμένο πεύκο και για όσους προλάβουν. 


Όλα αυτά ενώ αυτοκίνητα κινούνται επί της πλατφόρμας με ό,τι αυτό συνεπάγεται για ατυχήματα!


Ανταπόκριση δεν υπάρχει φυσικά καμία. Σε όποιον και αν απευθυνθεί κανείς, η απάντηση που λαμβάνει έχει να κάνει με τον διαχωρισμό των εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΕΑ ΟΣΕ), τη στιγμή που ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Λάρισας, της θεσσαλικής πρωτεύουσας έχει εγκαταληφθεί στο έλεος του Χρόνου και ένας σχεδιασμός δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη για την αναβάθμισή του.

Όσον αφορά τα τρένα; Η ηλεκτροκίνηση κάποτε θα ολοκληρωθεί, η γραμμή Βόλος-Λάρισα και αντιστρόφως παραμένει κι αυτή στο έλεος της Τύχης και η καθημερινότητα βρίσκει τους υπαλλήλους απλά να τρυπάνε τα εισιτήρια (ή να τα σκανάρουν πλέον) και να αποποιούνται κάθε ευθύνης.

Χρυσόστομος Τρίμμης
thessaliatv.gr