Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Επίτροπος Μεταφορών: "Η κυβέρνηση δεν έχει καταθέσει σχέδιο στην Κομισιόν για τη λειτουργία του ΟΑΣΘ".

"Η κυβέρνηση δεν έχει καταθέσει σχέδιο στην Κομισιόν για τη λειτουργία του ΟΑΣΘ μετά τις 3 Δεκεμβρίου 2019" σύμφωνα με απάντηση της Ευρωπαίας επιτρόπου Μεταφορών Βιολέτα Μπουλκ σε ερώτηση της ευρωβουλευτή της Ν.Δ. Μαρίας Σπυράκη, η οποία σχολιάζει ότι οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης πορεύονται στο άγνωστο με βάρκα την... ελπίδα.


Την ημερομηνία αυτή λήγει η μεταβατική περίοδος και οι αστικές συγκοινωνίες απελευθερώνονται, αφήνοντας την «καυτή πατάτα» του κρατικοποιημένου, πλέον, ΟΑΣΘ στα χέρια της Ν.Δ. όπως αναφέρει η κα Σπυράκη.

Η ευρωβουλευτής τονίζει ότι «σε απόλυτη αντίθεση με όσα προβλέπονται στο ν.4482/2017, σύμφωνα με τον οποίο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2019 έπρεπε να έχει οριστικοποιηθεί η ετοιμότητα της ΑΣΥΘ να αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης και με δεδομένη την 3η Δεκεμβρίου ως καταληκτική ημερομηνία για την απελευθέρωση των συγκοινωνιών, η κυβέρνηση κατεβάζει μολύβια και ουσιαστικά ετοιμάζεται να παραδώσει χάος στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Μαρίας Σπυράκη:

"Στο άγνωστο με βάρκα την... ελπίδα πορεύονται οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης καθώς η κυβέρνηση δεν έχει καταθέσει σχέδιο στην Κομισιόν για τη λειτουργία τους μετά τις 3 Δεκεμβρίου του 2019 αφήνοντας την «καυτή πατάτα» του κρατικοποιημένου, πλέον, ΟΑΣΘ στα χέρια της ΝΔ.

Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό 1370/2007 στις 3 Δεκεμβρίου του 2019 λήγει και η μεταβατική περίοδος όποτε απελευθερώνονται οι αστικές συγκοινωνίες.

Η επιβεβαίωση ότι ο ΟΑΣΘ κινείται στο απόλυτο κενό ήρθε μετά από απάντηση της Επιτρόπου Μεταφορών Βιολέτα Μπουλκ σε ερώτηση της Ευρωβουλευτή της ΝΔ και του ΕΛΚ Μαρίας Σπυράκη.

Η Επίτροπος Μεταφορών επισημαίνει ότι οι υπηρεσίες της Επιτροπής δεν έχουν ενημερωθεί από την ελληνική κυβέρνηση για το προβλεπόμενο σχέδιο λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη μετά τις 3 Δεκεμβρίου 2019.

Σε απόλυτη αντίθεση με όσα προβλέπονται στο ν.4482/2017, σύμφωνα με τον οποίο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2019 έπρεπε να έχει οριστικοποιηθεί η ετοιμότητα της ΑΣΥΘ να αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης και με δεδομένη την 3η Δεκεμβρίου ως καταληκτική ημερομηνία για την απελευθέρωση των συγκοινωνιών, η κυβέρνηση κατεβάζει μολύβια και ουσιαστικά ετοιμάζεται να παραδώσει χάος στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

thestival.gr
04/06/19