Κάθε φορά που μετακινούμαι με το μετρό ακούω από τα μεγάφωνα την πληροφορία ότι «οι ανελκυστήρες κάποιου σταθμού (ενός τουλάχιστον) ευρίσκονται εκτός λειτουργίας» υποθέτω για λόγους επισκευής ή συντηρήσεως. Οι επιβάτες οι έχοντες την (ενδεχομένως απόλυτη) ανάγκη χρησιμοποιήσεως του συγκεκριμένου ανελκυστήρα καλούνται να αποβιβαστούν στον προηγούμενο ή στον επόμενο σταθμό για να βρουν τρόπο να φτάσουν στον προορισμό τους (κοινώς, «κόψτε τον λαιμό σας»).
Πιστεύω ότι η σωστή, επιμελής, προληπτική συντήρηση, κατά τις υποδείξεις του παραγωγού, αποτρέπει ή και εξαφανίζει (σχεδόν) την εμφάνιση βλάβης. Και πάντως τόσο η συντήρηση όσο και η επισκευή δεν πρέπει να γίνονται κατά τις ώρες λειτουργίας του μετρό, αλλά κατά τις νυκτερινές ώρες διακοπής του. Παρόμοια είναι η κατάσταση και με τις κυλιόμενες κλίμακες, που συντηρούνται πάντα κατά τις ώρες που έπρεπε να λειτουργούν, υπηρετώντας τον σκοπό για τον οποίο τοποθετήθηκαν.
Υπάρχει η δυνατότητα, κάποια ελέγχουσα ή εποπτεύουσα υπηρεσία να υποδείξει στη Μετρό Α.Ε. τις υποχρεώσεις της προς τον πολίτη-πελάτη της, αν δεν τις αντιληφθεί μόνη της;
Θ. Γ. Βουδικλαρης, Πολιτικός Μηχανικός
Γράμματα Αναγνωστών
kathimerini.gr