Τετάρτη, 29 Μαΐου 2019

Οι επιβάτες του μετρό και οι ανελκυστήρες.

Κάθε φορά που μετακινούμαι με το μετρό ακούω από τα μεγάφωνα την πληροφορία ότι «οι ανελκυστήρες κάποιου σταθμού (ενός τουλάχιστον) ευρίσκονται εκτός λειτουργίας» υποθέτω για λόγους επισκευής ή συντηρήσεως. Οι επιβάτες οι έχοντες την (ενδεχομένως απόλυτη) ανάγκη χρησιμοποιήσεως του συγκεκριμένου ανελκυστήρα καλούνται να αποβιβαστούν στον προηγούμενο ή στον επόμενο σταθμό για να βρουν τρόπο να φτάσουν στον προορισμό τους (κοινώς, «κόψτε τον λαιμό σας»).

Πιστεύω ότι η σωστή, επιμελής, προληπτική συντήρηση, κατά τις υποδείξεις του παραγωγού, αποτρέπει ή και εξαφανίζει (σχεδόν) την εμφάνιση βλάβης. Και πάντως τόσο η συντήρηση όσο και η επισκευή δεν πρέπει να γίνονται κατά τις ώρες λειτουργίας του μετρό, αλλά κατά τις νυκτερινές ώρες διακοπής του. Παρόμοια είναι η κατάσταση και με τις κυλιόμενες κλίμακες, που συντηρούνται πάντα κατά τις ώρες που έπρεπε να λειτουργούν, υπηρετώντας τον σκοπό για τον οποίο τοποθετήθηκαν.

Υπάρχει η δυνατότητα, κάποια ελέγχουσα ή εποπτεύουσα υπηρεσία να υποδείξει στη Μετρό Α.Ε. τις υποχρεώσεις της προς τον πολίτη-πελάτη της, αν δεν τις αντιληφθεί μόνη της;

Θ. Γ. Βουδικλαρης, Πολιτικός Μηχανικός

Γράμματα Αναγνωστών
kathimerini.gr