Μπορεί η νέα υπερταχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πραγματοποιεί νωρίς το πρωί το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αντιστρόφως σε χρόνο λιγότερο των τεσσάρων ωρών, ωστόσο τα παράπονα των πρώτων επιβατών δεν λείπουν.
Ενώ ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης έκανε λόγο για ένα ευχάριστο ταξίδι, επιβάτες του δρομολογίου λίγο μετά την άφιξή τους στο νέο σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης έκαναν λόγο για κακή κατάσταση στο εσωτερικό της αμαξοστοιχίας η οποία, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ανακατασκευασμένη εσωτερικά και εξωτερικά, όπως και η αντίστοιχη αμαξοστοιχία που κάνει το Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Παράλληλα, άφησαν αιχμές για το θέμα της ταχύτητας ότι «φουσκώνεται» επικοινωνιακά ενώ το δρομολόγιο είναι απλά ταχύτερο για κάποια λεπτά λιγότερο. «Δεν είναι ανακαινισμένα τα βαγόνια. Οι τουαλέτες ήταν χάλια. Το μόνο θετικό ήταν ότι ήταν στην ώρα του χωρίς καθυστερήσεις. Το 2008 είχε τρένο που έκανε 4 ώρες και 20 λεπτά. Είναι 2019 και κάνει 4 ώρες. Δηλαδή τα 20 λεπτά;», ανέφερε επιβάτισσα.
«Τόση φασαρία για 10 λεπτά, μισή ώρα πιο γρήγορα; Εντάξει, ήρθαμε πιο γρήγορα. Αλλά τα καπάκια της τουαλέτας ήταν σπασμένα και πεταμένα στο πάτωμα», δήλωσε άλλος επιβάτης.
Λευτέρης Ζαβλιάρης
Πηγή: voria.gr