Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ταχύτερα δρομολόγια και πολλές εκπτώσεις.


Στη νέα εποχή για το Σιδηρόδρομο που εγκαινιάσθηκε με την ηλεκτροκίνηση στη διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν σπάζει μόνο το φράγμα των 4 ωρών με την υπερταχεία του Ιntercity Express, αλλά σπάζει και τους φραγμούς στις ….τιμές, τόνισε στο GrTimes.gr η υπεύθυνη Επικοινωνίας της εταιρείας κα. Μαίρη Νασοπούλου.

Οι εκπτώσεις που προβλέπονται από την Εταιρεία, υπολογίζονται προσθετικά οπότε αθροίζοντάς τες ο επιβάτης μπορεί να διαπιστώσει ότι θα έχει έκπτωση 30% ή ακόμη και 40% στην αρχική ονομαστική τιμή του ολόκληρου εισιτηρίου.

« Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνει συνδυαστικές εκπτώσεις που μπορούν να φτάσουν ως και στο 40%, πράγμα που σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να ταξιδέψει με το Intercity Express, στη Δεύτερη Θέση και μετ΄επιστροφής, μόλις με 54 ευρώ, όταν το ταξίδι της απλής μετάβασης κοστίζει 45 ευρώ», τόνισε η κα. Νασοπούλου.

Βεβαίως, όπως προσέθεσε, υπάρχουν και κατηγορίες επιβατών που δικαιούνται έκπτωση 50% στην αρχική τιμή του εισιτηρίου, όπως είναι οι πολύτεκνοι, τα άτομα με αναπηρίες, οι φοιτητές που μετακινούνται από τον τόπο κατοικίας τους, τα παιδιά ηλικίας 4-12 ετών, κάτοχοι καρτών FIP. Αρκετές δε κατηγορίες επιβατών ακόμη, όπως τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων, οι άνω των 65 ετών, όσοι ταξιδεύουν ομαδικά, οι φοιτητές και οι αλλοδαποί φοιτητές, οι νέοι μέχρι ηλικίας 24 ετών, έχουν αρχική έκπτωση 25% στην τιμή του εισιτηρίου.

Η Εταιρεία, η οποία στο «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» θέλει να βγει ανταγωνιστικά απέναντι στο αεροπλάνο, μπορεί πλέον να προτείνει ένα συνδυασμό γρήγορου ταξιδιού με πολύ συμφέρουσες τιμές, προβάλλοντας ως συγκριτικό πλεονέκτημα ότι ο ταξιδιώτης επιβιβάζεται και αποβιβάζεται στο κέντρο των πόλεων και φυσικά δεν δαπανά χρόνο μετάβασης στα αεροδρόμια, ούτε αναμονής για έλεγχο αποσκευών και check in, ενώ το πρόγραμμά του δεν επηρεάζεται από τυχόν άσκημες καιρικές συνθήκες, όπως ευκολότερα συμβαίνει με το αεροπορικό ταξίδι.

«Oι εκπτώσεις που έχει σχεδιάσει με την τιμολογιακή της πολιτική η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι γενναίες και μπορεί να είναι και πολύ μεγάλες. Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι, με τους νέους χρόνους που πλέον επιτυγχάνονται στα δρομολόγια Αθήνας- Θεσσαλονίκης, η αύξηση του αριθμού των επιβατών», κατέληξε η κα. Νασοπούλου.

Σημειώνεται ότι το 2018 συνολικά μετακινήθηκαν 16.790.500 επιβάτες, εκ των οποίων κάτι περισσότερο από 500.000 ήταν στο «Αθήνα – Θεσσαλονίκη». Μεγάλος αριθμός επιβατών, 10.536.700, μετακινήθηκε με τον Προαστιακό της Αθήνας.

Στο Α τρίμηνο του 2019, από 5.133.400 συνολικούς επιβάτες και πριν τη μείωση του χρόνου του ταξιδιού, στο πιο δημοφιλές αρτηριακό δρομολόγιο που είναι το «Αθήνα- Θεσσαλονίκη» μετακινήθηκαν περί τις 150.000 επιβάτες. Η Εταιρεία προβλέπει ότι με τους νέα πολύ ταχύτερα δρομολόγια, θα προσελκύσει μεγαλύτερο αριθμό επιβατών.

Άννη Καρολίδου
grtimes.gr