Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχιών (ETCS).

Το ETCS είναι το βασικό συστατικό στοιχείο σηματοδότησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών του ERTMS, του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας .

Το ETCS υπολογίζει συνεχώς μια ασφαλή μέγιστη ταχύτητα για κάθε αμαξοστοιχία, με σηματοδότηση της καμπίνας για τον οδηγό και τα εποχούμενα συστήματα που λαμβάνουν τον έλεγχο σε περίπτωση υπέρβασης της επιτρεπόμενης ταχύτητας. Για τον εξοπλισμό του παρατρόχιου εξοπλισμού ETCS και τα συστήματα αμαξοστοιχίας πρέπει να τυποποιηθούν ανάλογα με τα διαφορετικά επίπεδα ETCS.


Η Thales προσφέρει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο λύσεων ETCS για έργα με το κλειδί στο χέρι με τον ίδιο τρόπο όπως για τις εγκαταστάσεις πράσινου πεδίου ή καφέ πεδίου. Δεν καλύπτονται μόνο οι προφανείς περιοχές, όπως ο εξοπλισμός εδάφους ή οι εγκαταστάσεις που μεταφέρουν αμαξοστοιχίες. Ταυτόχρονα, θα φροντίσουμε για άλλες οριζόντιες περιοχές όπως η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ή ειδικές λειτουργίες εκτός από τις διεθνείς προδιαγραφές. Για παράδειγμα, η ραδιοεπικοινωνία DAS, ATO, IP και η προηγμένη διάγνωση.


Επίπεδο ETCS 1

Το Επίπεδο 1 του ETCS μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί επάνω στο υπάρχον εθνικό σύστημα σηματοδότησης και παρέχει σηματοδότηση καμπίνας. Οι αρχές για τις μετακινήσεις μπορούν να χορηγηθούν μέσω σταθερών και μεταβλητών Eurobalises. Στέλνουν επίσης δεδομένα διαδρομής στη μονάδα του οχήματος. Με τα ληφθέντα δεδομένα η μέγιστη ταχύτητα καθώς και οι καμπύλες θραύσης υπολογίζονται ανά πάσα στιγμή. Επιπρόσθετα στους Eurobalises είναι δυνατή η εφαρμογή του EuroLoop (βρόχος πληρωμής) ή μιας ραδιοφωνικής λύσης (ραδιόφωνο) που μεταδίδει συνεχώς δεδομένα σε μεγαλύτερη απόσταση.

Το ETCS είναι εγκατεστημένο στην τροχιά και στην αμαξοστοιχία. Τα δεδομένα ανταλλάσσονται μέσω σημειακής μετάδοσης από τη γραμμή σε τρένο μέσω των ψηφίων ETCS.

Επίπεδο 2 του ETCS

Το Επίπεδο 2 του ETCS είναι ένα ραδιοεξοπλισμό το οποίο εμφανίζει αρχές σηματοδότησης και κίνησης στο θάλαμο. Η αμαξοστοιχία στέλνει συνεχώς δεδομένα στο Ραδιοφωνικό Κέντρο (RBC) για να αναφέρει την ακριβή θέση και κατεύθυνση. Οι Eurobalises χρησιμοποιούνται ως παθητικοί φάρους θέσης. Τα τρένα βελτιώνουν τη θέση τους με πρόσθετους αισθητήρες, όπως επιταχυνσιόμετρα, απομετρητές ή ραντάρ.
Εκτεταμένο επίπεδο 1, με συνεχή μετάδοση δεδομένων ETCS από το GSM-R. Από την πλευρά της γραμμής, ένα RBC ελέγχει όλες τις κινήσεις των αμαξοστοιχιών στην καλυμμένη περιοχή .

Επίπεδο 3 του ETCS

Το ETCS Επίπεδο 3 είναι ένα πλήρως ραδιοφωνικό σύστημα χωρίς εξοπλισμό εδάφους. Το Κέντρο Κέντρου Ραδιοεπικοινωνιών (RBC) λαμβάνει συνεχώς θέση κάθε αμαξοστοιχίας και υπολογίζει τις μικρότερες πιθανές αποστάσεις αμαξοστοιχίας ανά πάσα στιγμή. Επομένως, η διαδρομή δεν διαχωρίζεται πλέον σε σταθερά μπλοκ αλλά χωρίζεται σε "κινούμενα μπλοκ". Ταυτόχρονα, είναι ζωτικής σημασίας τα τραίνα να εγγυηθούν την ακεραιότητά τους, καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμος εξοπλισμός εδάφους για την παροχή αυτών των πληροφοριών. Το ETCS L3 βρίσκεται ακόμη υπό τυποποίηση.


Ο εξοπλισμός εδάφους εξαφανίστηκε. Η θέση της αμαξοστοιχίας και η ακεραιότητα δεν βασίζονται σε εξοπλισμό εδάφους (σήματα, κυκλώματα γραμμής ή μετρητές αξόνων) αλλά χειρίζονται με αμαξοστοιχία και RBC.


thalesgroup.com