OΛΘ. Ένας Έλληνας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Σωτήρης Θεοφάνης φιλοξενείται στη στήλη ως «ο manager του μήνα» από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Λιμένων (European Sea Ports Organization – ESPO), που εκπροσωπεί τους οργανισμούς και τους operators σε λιμάνια 23 κρατών – μελών της Ε.Ε.
Στη συνέντευξη που υπάρχει στον δικτυακό τόπο του ESPO ο Σ. Θεοφάνης παρουσιάζει τη στρατηγική του OΛΘ για την ενίσχυση της παρουσίας του στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, αλλά και το επενδυτικό σχέδιο. Με διπλωματικό τρόπο εξηγεί, πάντως, πως η αξιοποίηση των ευκαιριών δε συνδέεται μόνο με τις επενδύσεις εντός OΛΘ, αλλά και με εξωγενείς παράγοντες (βλέπε γραφειοκρατία κατά τις εγκρίσεις των επενδύσεων, σιδηροδρομική διασύνδεση, κ.ά.).
Με εξίσου διπλωματικό τρόπο απαντάει ο επικεφαλής του OΛΘ στην ερώτηση για το ρυθμιστικό μοντέλο στα ελληνικά λιμάνια που θεωρείται σύνθετο. Οπως λέει, μπορεί να είναι πράγματι πολύπλοκο για τα μεγάλα λιμάνια, αλλά ενδέχεται να είναι αναγκαίο για τα μικρότερα που λειτουργούν στα νησιά.
Εκτός από τις επενδύσεις στον τομέα της μεταφοράς εμπορευμάτων, ο κ. Θεοφάνης αναφέρεται και στα σχέδια για την ενίσχυση των εσόδων από την κρουαζιέρα και την αναζωογόνηση σειράς τομέων που δεν εντάσσονται στις κύριες δραστηριότητες του ΟΛΘ.
ΤΡΑΙΝΑ. Οι όχι και τόσο καλές σχέσεις μεταξύ του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ είναι γνωστές ακόμα και σε όσους δεν ακούν τις φωνές στους διαδρόμους του οργανισμού.
Στην ΕΡΓΟΣΕ υπήρχε, πάντως, σχετική ηρεμία μέχρι τώρα.
Τώρα, όμως, κάποιοι άρχισαν να ανησυχούν γιατί κυκλοφορούν φήμες πως ένας συνδικαλιστής προορίζεται για τη θέση του προέδρου της θυγατρικής του ΟΣΕ που ασχολείται με τα σιδηροδρομικά έργα.
euro2day.gr