Την πεποίθηση ότι το 2021 μπορούν να ξεκινήσουν οι εργασίες της Δυτικής Επέκτασης του Μετρό εξέφρασε ο πρόεδρος της εταιρείας Αττικό Μετρό Α.Ε Γιάννης Μυλόπουλος στη διάρκεια συνάντησης με την υποψήφια Δήμαρχο Παύλου Μελά Σίσσυ Φραγκοπούλου.
Στη διάρκεια της επίσκεψης που πραγματοποίησαν στα γραφεία της εταιρείας η υποψήφια Δήμαρχος και ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη «Πόλη Μπροστά- Προοδευτική Συμμαχία για τον Δήμο Παύλου Μελά» Τάσος Σταμπουλής, ο κ. Μυλόπουλος τόνισε ότι στόχος είναι η ένταξη των έργων για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2021-2027 ταυτόχρονα με τη διερεύνηση και άλλων πηγών χρηματοδότησης.
Ο κ. Μυλόπουλος γνωστοποίησε ότι το επόμενο διάστημα αναμένεται η δημοπράτηση των πρόδρομων εργασιών για την αρχαιολογική έρευνα και τις μετακινήσεις των δικτύων κοινής ωφέλειας. Όπως εκτίμησε ο κ. Μυλόπουλος, οι πρόδρομες εργασίες θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2021, ώστε μετά την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής και της επέκτασης της Καλαμαριάς να ξεκινήσει η κατασκευή της Δυτικής Επέκτασης. «Με την έναρξη των πρόδρομων εργασιών μέχρι το τέλος του έτους εξασφαλίζουμε ότι στη Δυτική Επέκταση δεν θα υπάρχουν καθυστερήσεις εξαιτίας των αρχαιολογικών ευρημάτων. Σε κάθε περίπτωση, δεν περιμένουμε μεγάλο αρχαιολογικό όγκο», ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος σημειώνοντας ότι η χρηματοδότηση δεν θα είναι πρόβλημα.
Για τη Δυτική Θεσσαλονίκη η Αττικό Μετρό επέλεξε την κατασκευή μίας Ενιαίας Κυκλικής Γραμμής, συνδέοντας τις δύο δυτικές επεκτάσεις, προς Νεάπολη-Σταυρούπολη και προς Κορδελιό - Εύοσμο. Η Δυτική Επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχει σταθμούς σε Νεάπολη, Πολίχνη(στην είσοδο του στρατοπέδου Παύλου Μελά στη συμβολή των οδών Δαβάκη-Αγν.Στρατιώτη), Σταυρούπολη(στάση Ψυχιατρείο), Ηλιούπολη, Εύοσμο, Κορδελιό, Μενεμένη και Επτάλοφο. Μελλοντικά προβλέπεται η επέκταση σε Ευκαρπία και νοσοκομείο Παπαγεωργίου, καθώς και η διασύνδεση με τον Δυτικό Προαστιακό Θεσσαλονίκης του ΟΣΕ. Η Δυτική Επέκταση προβλέπει δίδυμες σήραγγες μονής κατεύθυνσης που συνολικά θα διανύουν 22 χλμ (11 χλμ Χ 2) και αναμένεται να εξυπηρετεί μία περιοχή που έχει πληθυσμό άνω των 350.000 κατοίκων και σημαντική οικονομική δραστηριότητα.
«Η κυκλική χάραξη σε σχέση με τις δύο γραμμές έχει πολλαπλά οφέλη και για την Αττικό Μετρό σε ό,τι αφορά στα εισιτήρια αλλά και για τη Δυτική Θεσσαλονίκη, καθώς θα ενισχύσει την κινητικότητα μεταξύ των δήμων και θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη όλης της περιοχής», υπογράμμισε ο κ.Μυλόπουλος.
Από την πλευρά της η κ. Φραγκοπούλου επεσήμανε ότι οι επεκτάσεις του Μετρό θα έπρεπε να ξεκινήσουν από τη Δυτική Θεσσαλονίκη, ως λιγότερο προνομιούχα περιοχή με αυξημένες ανάγκες μετακίνησης του εργατικού δυναμικού της. «Η Δυτική Επέκταση του Μετρό είναι ένα έργο πνοής για τον Δήμο Παύλου Μελά και τη Δυτική Θεσσαλονίκη. Για αυτό και είναι ανάγκη να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις η κατασκευή της γραμμής. Από την πλευρά μας, στον Δήμο Παύλου Μελά πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα για αυτό το μεγάλο έργο που θα αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης και να παρακολουθούμε στενά την υλοποίησή του. Προς την κατεύθυνση αυτή, πρόθεσή μας ως επόμενη διοίκηση του Δήμου είναι να συνεργαστούμε στενά με τη διοίκηση της Αττικό Μετρό», σημείωσε η υποψήφια δήμαρχος.
makthes.gr