Πάνω σε θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας, όπως είναι η λειτουργία του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής και η αποκατάσταση της οδικής γέφυρας του ποταμού Κομψάτου στον Ίασμο Ροδόπης, τοποθετήθηκε ο Υποψήφιος Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, επικεφαλής του συνδυασμού Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, κ. Κώστας Κατσιμίγας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ράδιο Παρατηρητής 94fm».
Επιπλέον, αναφέρθηκε στις αναπτυξιακές προτεραιότητες για το σύνολο της Περιφέρειας ΑΜΘ, εστιάζοντας στην ανάγκη για αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, την αξιοποίηση της δεσπόζουσας γεωπολιτικής της θέσης και την ουσιαστική συμβολή της Περιφέρειας στην ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα με στόχο τη μείωση του κόστους άρδευσης.
Ο σιδηρόδρομος ένα τεράστιο αναπτυξιακό εργαλείο για την Περιφέρεια ΑΜΘ.
Μεγάλη βαρύτητα δίνει επίσης η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, της οποίας ηγείται ο κ. Κατσιμίγας, στην αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της Βορειοανατολικής Ελλάδας. Ο σιδηρόδρομος, όπως εξήγησε, αποτελεί όχι μόνο μέσο μαζικής μεταφοράς ανθρώπων, αλλά και ένα τεράστιο, πολυδιάστατο αναπτυξιακό εργαλείο.
«Ο σιδηρόδρομος που είναι ένα μέσο σταθερής τροχιάς επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων», υπογράμμισε, υπενθυμίζοντας ότι στην Ευρώπη ήδη τα τρένα αναπτύσσουν ταχύτητες της τάξης των 300 χιλιόμετρων την ώρα. «Εδώ, αν πετυχαίναμε 200 χιλιόμετρα την ώρα, εγώ θα ήμουν ο ευτυχέστερος των ανθρώπων», σημείωσε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας πως αυτός ο στόχος τίθεται με ορίζοντα 15ετίας, πλην όμως πρέπει να δρομολογηθεί προς τη σωστή κατεύθυνση την επόμενη τετραετία. Συγκεκριμένα να διέρχεται από όλες τις πόλεις της ΒΑ Ελλάδας, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή και Ορεστιάδα. «Σκεφτείτε ότι ένα τρένο, αργό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, κινούμενο με 200χιλ/ ωρα, από την Κομοτηνή για να πάει στη Θεσσαλονίκη θα χρειάζεται μιάμιση ώρα», συνέχισε, «ενώ οι Σέρρες από την Κομοτηνή θα είναι 50 λεπτά, η Αλεξανδρούπολη 25 λεπτά και η Ορεστιάδα μία ώρα».
evros24.gr
