Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

«Αγαπητοί επιβάτες…»


Γράφει ο Γιώργος Αρκουλής

Βλέπω και ακούω συχνά από τα κανάλια τον εντιμότατο υπουργό Μεταφορών Χ. Σπίρτζη να ανακοινώνει προγράμματα, να διαφημίζει τα του οίκου του κλπ. Κανένα πρόβλημα. Όμως, στα «ψιλά γράμματα» που αφορούν το υπουργείο του και που βασανίζουν τους πολίτες, ιδού που δεν μπορεί να προσφέρει.

Μικρό παράδειγμα: Το Μετρό της Αθήνας, δηλαδή ένα κομμάτι των ΣΤΑΣΥ, που υπάγεται στο Μεταφορών, αδυνατεί να δημιουργήσει ένα σωστό καταμερισμό δρομολογίων με συνέπεια ν’ αποτελεί τον «ηθικό αυτουργό» της δράσης των πορτοφολάδων (η οποία βρίσκεται σε έξαρση τέτοιες μέρες). Επειδή κινούμαι συνεχώς με τον Υπόγειο, είμαι σε θέση να καταθέσω τις…αμέτρητες φορές που ο συρμός φτάνει στον σταθμό μου με σχεδόν δεκάλεπτη καθυστέρηση. Τα βαγόνια φυσικά είναι φίσκα, ο κόσμος σπρώχνεται για να βρει λίγους τετραγωνικούς πόντους.

Αυτό το καθεστώς, μπορώ να πω ότι αποτελεί «τη χαρά» του κάθε χρυσοδάκτυλου, ο οποίος είναι βέβαιο ότι «εργάζεται» με συνεργούς και με όλη του την άνεση. Φυσικά, οι μουστερήδες που ασκούν την τέχνη τους στις τσέπες μας και στις τσάντες μας, γελάνε με την ψυχή τους όταν –συχνά είναι αλήθεια- ακούγεται από τα μεγάφωνα: «Αγαπητοί επιβάτες, προσέχετε τα προσωπικά σας είδη»!!

Το τρελό είναι ότι αν ένα τρένο αργεί να εμφανιστεί στον σταθμό 6-8 λεπτά, το επόμενο καταφθάνει μετά από 1-2. Και αυτή η γελοιότητα συμβαίνει συνήθως τις πρωϊνές ώρες, που πλήθος εργαζομένων βιάζονται να φτάσουν στην δουλειά τους. Η δε απαράδεκτη κατάσταση σκοράρει για τα καλά, όταν μπαίνει στον σταθμό του Συντάγματος συρμός με κατάληξη το αεροδρόμιο και η αποβάθρα δίνει εικόνα υπανάπτυκτης χώρας, στα μάτια των τουριστών, που περιμένουν καρτερικά με τις βαλίτσες στο χέρι να εισέλθουν «στην κόλαση».

zougla.gr