Σχεδόν μία δεκαετία από τον πρώτο νόμο (3891 / 2010) με τον οποίο ο ΟΣΕ διασπάστηκε σε πέντε σιδηροδρομικές εταιρείες (ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και ΓΑΙΑΟΣΕ) στους διαδρόμους του οργανισμού κυκλοφορεί πως όλα είναι έτοιμα για να αρχίσει η αντίστροφη πορεία, αυτή των συγχωνεύσεων!
Στο τραπέζι έχει πέσει, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει ο ΧΑΜ, η συγχώνευση του ΟΣΕ με την ΕΡΓΟΣΕ!
Η τελευταία είχε διασπαστεί από τον ΟΣΕ προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση των σιδηροδρομικών έργων που ως γνωστόν καρκινοβατούσαν επί χρόνια. Τώρα κάποιοι στον ΟΣΕ θεωρούν πως δεν χρειάζεται ξεχωριστή εταιρεία. Μάλιστα δίνουν και μάχη προκειμένου ο ΟΣΕ να αναλάβει σειρά μελετών για νέα σιδηροδρομικά έργα και ας διαθέτει ξεχωριστή εταιρεία με εξειδίκευση για το σκοπό αυτό.
Πρόσφατα, πάντως, «φόρτωσαν» στην ΕΡΓΟΣΕ και καμιά 40αριά υπαλλήλους που είχαν επαναπροσληφθεί στην κρατική εταιρεία Κτιριακές Υποδομές ΑΕ, αλλά δεν είχαν... πού να καθίσουν.
euro2day.gr