Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Αποχαιρετιστήρια επιστολή του σιδηροδρομικού Κωνσταντίνου Σκουτέλα.

Ολοκληρώνοντας τυπικά την επαγγελματική μου σταδιοδρομία, αισθάνομαι την ανάγκη και την έντονη επιθυμία να αποχαιρετήσω και να εκφράσω τις ολόθερμές μου ευχαριστίες σε όλους τους Σιδηροδρομικούς της Κίνησης και των όμορων κλάδων, τους συνεργάτες μου και σε όλα τα στελέχη της υπηρεσιακής ιεραρχίας, τα συνδικαλιστικά στελέχη και τους εν γένει παράγοντες της σιδηροδρομικής οικογένειας με τους οποίους πορευτήκαμε μαζί στα δύσκολα και στα εύκολα για 35 ολόκληρα χρόνια.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, ως Σιδηροδρομικός εξάντλησα τις βαθμίδες του κλάδου που δικαιούμουν και ως συνδικαλιστής σε όλα τα πόστα που εσείς φίλοι, συνάδελφοι και συναδέλφισσες μου εμπιστευθήκατε. Εργάστηκα επιθυμώντας να συμβάλλω και εγώ από τις θέσεις που υπηρέτησα, στην πρόοδο και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας του προσωπικού και εν γένει του Σιδηροδρόμου. Είχα πολλές φορές την ευκαιρία και τη χαρά να νιώσω ικανοποίηση και δικαίωση βλέποντας τις προσπάθειες όλων μας, να καρποφορούν και το Σιδηρόδρομό μας να λειτουργεί άψογα, υποδειγματικά και αποτελεσματικά πετυχαίνοντας πάρα πολλά πράγματα που είναι βέβαια αδύνατον να περιγραφούν σε μία αποχαιρετιστήρια επιστολή. 
Δυστυχώς όμως, δεν ήταν ως γνωστό πάντα έτσι, αφού επί θητείας μου το τελευταίο διάστημα και εν μέσω γενικότερης κρίσης στην πατρίδα μας, συνέπεσε με την εμφάνιση πολλών δυσκολιών που ανέτρεψαν δεδομένα και δημιούργησαν νέες και σε μεγάλο βαθμό αντίξοες συνθήκες για τον κλάδο, τους Σιδηροδρομικούς και το Σιδηρόδρομο εν γένει και όχι μόνον. Ωστόσο, ακόμα και μέσα στο δύσκολο εργασιακό και συνδικαλιστικό περιβάλλον προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις με καθημερινή τριβή, με δράσεις και αποφάσεις προς όφελος της Σιδηροδρομικής Οικογένειας. Δεν ξέρω αν, και κατά πόσο τα κατάφερα. 
Ο βαθμός επίτευξης των στόχων και ο τρόπος λειτουργίας της υπηρεσίας μας, ήταν βέβαια προϊόν συλλογικής και άοκνης εργασίας των κατά χρονικές περιόδους των συνεργατών μου, υφιστάμενοι, προϊστάμενοι, απλοί συνάδελφοι που τους ευχαριστώ θερμά για την «πολλή» και «δημιουργική δουλειά» και που ταπεινά τίθενται τελικά στην κρίση σας. Υπήρξαν και διαφορετικές προσεγγίσεις των πραγμάτων μερικές φορές για προσωπικά ή γενικότερα θέματα με κάποιους συναδέλφους αλλά τις περισσότερες φορές το πρόσημα ήταν θετικό και δημιουργικό. Γνωρίζετε ότι η επιθυμία και η προσπάθεια εκ μέρους μου ήταν για την καλύτερη επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας.


Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες, 

Το επάγγελμά μας που το άσκησα και εσείς εξακολουθείτε να ασκείτε είναι σημαντικό, απαιτητικό και ταυτόχρονα συναρπαστικό. 
Η δικαιοσύνη, η αξιοκρατία, η συναδελφικότητα, η αλληλεγγύη και η ανθρωπιά, έννοιες τόσο απαραίτητες σήμερα, ας συνοδεύουν τις προσπάθειές σας στον αγώνα για τη βελτίωση της θέσης του Σιδηροδρομικού μέσα στα δρώμενα της Ελληνικής κοινωνίας. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ.

 Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες, 

Αποχώρησα από την υπηρεσία πλουσιότερος σε εμπειρίες και γνώσεις. 
Το αξιομνημόνευτο γεγονός της συνεργασίας με όλους εσάς αποτελεί την ιδιαίτερη τιμή στον υπέρτατο βαθμό για μένα.
 Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ στη συνέχιση της σταδιοδρομίας σας, ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ και ΠΡΟΚΟΠΗ. Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σ’ εσάς και στις οικογένειές σας. 

Με εκτίμηση. 
ΣΚΟΥΤΕΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ


«Σ.Ν.» Αγαπητέ Κώστα, τα υπόλοιπα χρόνια της ζωή σου να τα περάσεις με υγεία, χαρά και ευτυχία.