Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πριν από λίγες ημέρες, εξήγγειλε την χρησιμοποίηση τους, στο πλαίσιο δυναμικής εισόδου στον κλάδο των logistics, σημειώνοντας ότι «είναι οι μεγαλύτερες αποθήκες στην Ελλάδα».
Ωστόσο, οι εν λόγω αποθήκες των 57.000 τμ δεν είναι και… τόσο αποθήκες, αφού λειτουργούν σήμερα περισσότερο ως μηχανοστάσιο.
Επίσης, χρειάζεται να γίνει αποκάλυψη των γραμμών, ώστε να συνδεθούν με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Όπως επισημαίνουν σιδηροδρομικοί, «χρειάζεται να αλλάξει η άδεια από το υπουργείο Περιβάλλοντος, ώστε να χρησιμοποιηθούν οι αποθήκες ως βιομηχανικοί χώροι.
Επίσης, εάν και απαιτούνται πρόσθετες επενδύσεις, αυτές δεν έχουν ενταχθεί σε κάποιο σχέδιο, κάτι το οποίο δημιουργεί πρόσθετες διαδικασίες».
Τα ανωτέρω φαντάζουν ως αξιώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αξιώσεις από τον ΟΣΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε άλλα πεδία.
metaforespress.gr
"Σ.Ν." Σχολιάζοντας πηγές του ΟΣΕ τις δηλώσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ περί ενεργοποίησης Κ1, Κ2 αναφέρουν ότι καλό θα ήταν καταρχήν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φροντίσει να καταβάλει τα ληξιπρόθεσμα 20 εκ ευρώ που οφείλει στον ΟΣΕ.
Επίσης οι Κ1 Κ2 δεν έχουν χρήση logistics και ερευνάται η νομιμότητα όλων αυτών μισθώσεων που προέρχονται από το μακρινό 2014 και τις τότε επαχθείς πολιτικές πάνω στον ελληνικό σιδηρόδρομο.