Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Ανακοίνωση για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής Ρίο - Αγ. Διονύσης από τον δήμο Πάτρας.

Ανακοίνωση για το θέμα της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και τη δημιουργία γραμμικού πάρκου 6,5 χιλιομέτρων, εξέδωσε ο Δήμος Πάτρας.

Σε αυτήν επισημαίνεται πως η υπογειοποίηση «αποτελεί καρπό της σύγκρουσης με τους αντιλαϊκούς σχεδιασμούς των αστικών κυβερνήσεων και των επιχειρηματικών συμφερόντων. Σε καμία περίπτωση δεν είναι προϊόν συνεργασίας του "προοδευτικού κόσμου", όπως διατείνεται η κυβέρνηση».

Παράλληλα, τονίζει πως «ως Δημοτική Αρχή, μαζί με τους κατοίκους, τους συλλόγους, θα είμαστε σε ετοιμότητα μέχρι την τελική υλοποίηση του έργου που θα συμβάλει στην επίλυση λειτουργικών προβλημάτων (μετακίνησης), αλλά και ανάπλασης των περιοχών από όπου θα περνάει». 

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:

«Το Σάββατο 10 Νοέμβρη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δεσμεύτηκε, παρουσία της Δημοτικής Αρχής και των εκπροσώπων των Συλλόγων της περιοχής, ότι ικανοποιείται το αίτημα τους για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, διασφαλίζεται η λειτουργία του τοπικού τρένου και η δημιουργία γραμμικού πάρκου 6,5 χλμ.

Η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής αποτελεί μια πολύ καλή εξέλιξη για τον Πατραϊκό λαό. Είναι αποτέλεσμα του πολύχρονου αγώνα και των κινητοποιήσεων των συλλόγων, των κατοίκων και του δήμου. Αποτελεί καρπό της σύγκρουσης με τους αντιλαϊκούς σχεδιασμούς των αστικών κυβερνήσεων και των επιχειρηματικών συμφερόντων. Σε καμία περίπτωση δεν είναι προϊόν συνεργασίας του "προοδευτικού κόσμου", όπως διατείνεται η κυβέρνηση. Ο λαός θυμάται, όλα είναι καταγεγραμμένα, βγάζει συμπεράσματα για τη στάση και το ρόλο του καθενός.

Υπενθυμίζουμε ότι όταν ανέλαβε αυτή η Δημοτική Αρχή το 2014, με κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, ο σχεδιασμός ήταν για επίγεια διέλευση της γραμμής, που θα διχοτομούσε την πόλη μας. Κάτω από την πίεση της Δημοτικής Αρχής και τις δεκάδες, πολύμορφες κινητοποιήσεις των κατοίκων, σταδιακά γίνονταν ανακοινώσεις ότι θα υπογειοποιηθεί η γραμμή από τον Άγιο Διονύσιο έως τον Άγιο Ανδρέα. Στη συνέχεια, από Κανελλοπούλου μέχρι τον Άγιο Ανδρέα. Για να φτάσουμε σήμερα να έχουμε την πλήρη υπογειοποίηση και τη δημιουργία γραμμικού πάρκου, που ήταν από την αρχή ως εναλλακτική πρόταση της περιμετρικής διέλευσης, που απέρριπτε η κυβέρνηση λόγω υψηλού κόστους, όπως ισχυριζόταν.

Αλήθεια, τι θα λένε αν ο δίκαιος αγώνας μας για παροχή του νερού από το φράγμα Πείρου - Παραπείρου αδάπανα στους δήμους γίνει πραγματικότητα;

ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ δεν πιστεύουν στα δίκια και τους αγώνες του Πατραϊκού λαού, γι' αυτό και καταψήφισαν την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για υπογειοποιημένη διέλευση του τρένου από Ρίο έως Άγιο Διονύσιο. Είναι οι ίδιοι, που μαζί με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, μπροστά στο "Αναπτυξιακό Συνέδριο" που διοργάνωσε η κυβέρνηση, μας εγκαλούσαν στην τάξη για αυτή μας τη θέση, ισχυριζόμενοι, ψευδώς, ότι δεν θέλουμε να έρθει το τρένο στην πόλη μας.

Αυτή η θετική εξέλιξη αναδεικνύει για μια ακόμη φορά ότι η συμπόρευση της Δημοτικής Αρχής με τον πατραϊκό λαό για τα δίκια του έχει αποτέλεσμα. Σε αντίθεση με το δρόμο της εξυπηρέτησης όπως-όπως επιλογών που αντιστρατεύονται τα συμφέροντά του.

Ως Δημοτική Αρχή, μαζί με τους κατοίκους, τους συλλόγους, θα είμαστε σε ετοιμότητα μέχρι την τελική υλοποίηση του έργου που θα συμβάλει στην επίλυση λειτουργικών προβλημάτων (μετακίνησης), αλλά και ανάπλασης των περιοχών από όπου θα περνάει».

902.gr