Μια πρωτότυπη ενέργεια από την Universal Media-UMWW σε συνεργασία με την Interbus που κέντρισε το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού
Εντυπωσιακά μεγάλα δημιουργικά με λεκτικά μηνύματα που τραβούσαν την προσοχή, υποδέχονταν τους επιβάτες σε όλους τους χώρους του μετρό Συντάγματος.
«Επιλέγουμε να φτιάξουμε τη δική μας πορεία, αντί να ακολουθούμε κάποια τυχαία. Γιατί;» και «Ξέρουμε ότι τρεις φορές είναι καλύτερες από δύο. Γιατί;», ήταν τα μηνύματα που πρωταγωνιστούσαν στο χώρο και κέντριζαν το ενδιαφέρον των επιβατών.
Η teaser καμπάνια στο μετρό ξεκίνησε στις 15 Νοεμβρίου, προκαλώντας την περιέργεια του επιβατικού κοινού που αναρωτιόνταν ποιος κρύβεται πίσω από την ενέργεια.
Η αποκάλυψη ήρθε στις 19 Νοεμβρίου που απάντησε στη ερώτηση «Why?», με το λανσάρισμα της νέας παγκόσμιας καμπάνιας του Jameson «Taste that’s why». Η απάντηση είναι η «απόσταξη, απόσταξη και πάλι απόσταξη. Γιατί; Για τη γεύση, για αυτό!».
Η Interbus πρωτοπόρησε και πάλι με την υλοποίηση του ολικού branding σταθμού Μετρό Συντάγματος.
Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε από την Universal Media-UMWW σε συνεργασία με την Interbus.
Η InterBus δραστηριοποιείται και επενδύει στον τομέα της διαφήμισης σε κινούμενα μέσα και είναι η μοναδική που παρέχει στους πελάτες της τη δυνατότητα διαφημιστικής προβολής σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
newsbeast.gr