
Ο κ. Θεοχάρης επέκρινε τον νόμο 3891/2010, υποστηρίζοντας ότι οδήγησε στην αποδυνάμωση του ΟΣΕ, ο οποίος, μεταξύ άλλων, απώλεσε ακίνητη περιουσία και κάθε εμπορική δραστηριότητα.
Από την πλευρά του, ο κ. Σχίζας, ο οποίος είναι επικεφαλής της εταιρείας που διαχειρίζεται πλέον την ακίνητη περιουσία του Οργανισμού, υποστήριξε ότι ο ΟΣΕ δεν θα πρέπει να αφορίζει το νόμο αυτό, διότι ήταν αυτός που συνέβαλε στη διαγραφή χρεών δεκάδων δις. ευρώ, κατόπιν έγκρισης και δύσκολων διαπραγματεύσεων με την ΕΕ.
Η ανωτέρω διάσταση απόψεων μεταξύ ΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ, όπως επισημαίνουν σιδηροδρομικοί, ίσως να μην είναι και η μοναδική…
metaforespress.gr