Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

Γερμανία: Κοιτάζοντας μπροστά στο InnoTrans 2018.


Φωτογραφία: InnoTrans.Από ψηλά κατά τη διάρκεια της έκθεσης InnoTrans, η οποία φέτος διεξάγεται από τις 18 έως τις 21 Σεπτεμβρίου, το εκθεσιακό συγκρότημα του Βερολίνου είναι εντυπωσιακό.
200.000 τετραγωνικά μέτρα εσωτερικού χώρου σε 41 αίθουσες και 3.500 μέτρα σιδηροδρομικών γραμμών όπου 140 οχήματα όλων των μορφών και μεγεθών, από τρένα μεγάλης ταχύτητας έως κατασκευαστικά μηχανήματα.

Στο εσωτερικό, περισσότεροι από 3.000 εκθέτες από 60 χώρες θα αναδείξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στους 140.000 επισκέπτες που έρχονται να τους δουν. Εκθέτες από μακρινό σημείο όπως το Μπαχρέιν, η Λευκορωσία, η Αίγυπτος, η Μαλαισία, η Σιγκαπούρη και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα προσχωρήσουν για πρώτη φορά στη Νέα Ζηλανδία.

119 εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου θα εκθέσουν στο InnoTrans 2018, από το Abtus (Αίθουσα 22, στάση 102 - σιδηροδρομική μέτρηση) στο Zetica Rail (Αίθουσα 23 περίπτερο 209 - Υπηρεσίες και συστήματα μέτρησης κατάστασης τροχιάς). Στην πραγματικότητα, ακόμα περισσότεροι Βρετανοί εκθέτες θα είναι πραγματικά εκεί - είτε αυτοί που έχουν κλείσει μέσω των γερμανικών θυγατρικών τους είτε των εταιρειών που είναι οι ίδιες θυγατρικές ξένων ομίλων που έχουν κλείσει χώρο μέσω της έδρας τους. Για παράδειγμα, η WSP, αν και στην πραγματικότητα είναι ομάδα των ΗΠΑ, κατατάσσεται ως γερμανική στη λίστα των εκθετών.

Ωστόσο, έχουν ταξινομηθεί, θα υπάρχουν πολλά να δουν φέτος, όπως σε κάθε InnoTrans. 1.680 εκθέτες που παρουσιάζουν τη σιδηροδρομική τεχνολογία ενώνουν 589 με τη σιδηροδρομική υποδομή, 404 που ασχολούνται με τις δημόσιες συγκοινωνίες, 295 προμηθευτές σιδηροδρομικών εσωτερικών χώρων και ούτω καθεξής. Θα ήταν λοιπόν αδύνατο να τα προεπισκοπίσουμε όλα, γι 'αυτό παρακαλώ συγχωρέστε μας, καθώς εμείς κρατάμε μερικά που οι επισκέπτες της έκθεσης μπορούν να δουν και  να τους φανούν ενδιαφέροντα.

Alstom - H3 στο λιμάνι του Αμβούργου. Φωτογραφία: Alstom.

Παρουσιάσεις
Η Alstom , ως φορέας κινητικότητας στην εποχή της ψηφιοποίησης, θα παρουσιάσει τις τελευταίες της εξελίξεις με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών καθώς και καινοτομίες που θα επιτρέψουν στους φορείς εκμετάλλευσης να βελτιώσουν τις μεταφορικές τους προσφορές και να εξυπηρετήσουν τις πόλεις πιο αποδοτικά.
Στην οθόνη θα εμφανιστεί το Iconis, ένα κέντρο ελέγχου ασφαλείας, και η Mastria, μια λύση πολυτροπικής επίβλεψης που αποδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η προηγμένη ανάλυση δεδομένων θα αποτελέσει κεντρικό στοιχείο του μέλλοντος της αστικής κινητικότητας. Οι καινοτομίες υποδομής θα περιλαμβάνουν SRS για τραμ και λεωφορεία, καθώς και APS για οδικές μεταφορές - τόσο αιχμής όσο και επίγεια λύσεις για τη φόρτιση και τροφοδοσία οχημάτων.
Οι εξωτερικές οθόνες περιλαμβάνουν ένα πλήρες μοντέλο της ροής Coradia για το Trenitalia - που ονομάζεται Pop από τον ιταλικό φορέα εκμετάλλευσης, το τρένο αυτό έχει σχεδιαστεί για λειτουργία σε διάφορες ιταλικές περιοχές. Ένα H4 θα είναι επίσης στο InnoTrans - οι νέες ατμομηχανές Prima H3 και Prima H4 προσφέρουν βέλτιστη απόδοση ελιγμών σε συνδυασμό με την ενεργειακή απόδοση παγκόσμιας κλάσης, προσφέροντας ποικίλες επιλογές κινητήριων δυνάμεων συμπεριλαμβανομένου του υβριδικού.
Η Bombardier (2.2 / 101 και εξωτερική) θα διαθέτει μια εξαιρετικά ψηφιακή οθόνη, η οποία θα περιλαμβάνει οθόνες πολλαπλής αφής που θα επιτρέπουν στους επισκέπτες να διαμορφώνουν λύσεις κινητικότητας προσαρμοσμένες στις ανάγκες διαφόρων τύπων πόλεων, από σταθερά αστικά περιβάλλοντα μέχρι μεγαλοπρεπείς πόλεις, Ρυθμίσεις.
Ένα εκθετήριο εικονικής πραγματικότητας θα μεταφέρει τους επισκέπτες σε μια εντυπωσιακή εμπειρία 360 ° σε πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο, είτε πρόκειται για το Innovia monorail στην Μπανγκόκ, είτε για ένα τραίνο Flexity στη Ζυρίχη ή για ένα μετρό Movia στη Στοκχόλμη. Ένας διαδραστικός παρουσιαστής εξερευνά όλα τα στοιχεία της αλυσίδας αξίας και βοηθά τους πελάτες να εξετάσουν τα πλεονεκτήματα μιας ολοκληρωμένης λύσης κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών σηματοδότησης, λειτουργίας και συντήρησης και εξαρτημάτων.
Το Talent3, το τρένο μπαταρίας της Bombardier, που σχεδιάστηκε για υπηρεσία σε μη ηλεκτροφόρα ή μερικώς ηλεκτροφόρα καλώδια με κονδύλια καινοτομίας που απονεμήθηκαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας InnoTrans και εξοπλισμένο με μπαταρία έλξης Mitrac, θα λειτουργεί σε δοκιμαστική πίστα κοντά στο Βερολίνο την εποχή της InnoTrans. Θα τεθεί σε λειτουργία το 2019, το πρώτο αμαξοστοιχίας ηλεκτρικών συσσωρευτών να το κάνει σε περισσότερα από 60 χρόνια.
Με την ισχύ της μπαταρίας, τα μη ηλεκτροφόρα τμήματα της γραμμής γεφυρώνουν εύκολα με ήσυχα, καθαρά, πλήρως ηλεκτρικά τρένα, απομακρύνοντας την ανάγκη για κινητήρες ντίζελ με υψηλές εκπομπές και κόμβους αμαξοστοιχιών, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού και βελτιώνοντας τις υπηρεσίες.
Οι Αυστριακοί Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (ÖBB) θα παρουσιάσουν μια EMU Bombardier Talent3 από τον στόλο της Cityjet στην υπαίθρια οθόνη στην πίστα 8/400.
Ένα τρένο Bombardier Talent3 που λειτουργεί από την ÖBB.  Φωτογραφία: Bombardier.
Ένα τρένο Bombardier Talent3 που λειτουργεί από την ÖBB. Φωτογραφία: Bombardier.
Η Siemens (4.2 / 202 και εξωτερική) παίρνει ως θέμα το "Shaping Connected Mobility" φέτος. Ανάμεσα στα σημαντικότερα σημεία των οθονών της, τόσο εντός όσο και εκτός, θα είναι ο Ψηφιακός Σταθμός, η Σύμπλεξη στο Cloud και το νέο τρένο υψηλής ταχύτητας Velaro Novo με 30% χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας.
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί είναι ζωτικοί κόμβοι για τις διατροπικές αστικές μεταφορές. Μόνο διασφαλίζοντας ότι οι μεταφορές μεταξύ των διαφόρων τρόπων μεταφοράς είναι αξιόπιστες, απρόσκοπτες, βολικές και εξοικονομούν χρόνο, όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τον πιο αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο μεταφοράς - τα συστήματα δημόσιων μεταφορών. Οι λύσεις ψηφιακού σταθμού της Siemens καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, που κυμαίνονται από τη διαχείριση της υποδομής και τις καθολικές πληροφορίες για τις διατροπικές μετακινήσεις έως τις αναλύσεις δεδομένων που απαιτούνται για τη συνεχή βελτιστοποίηση των λειτουργιών. Σκοπός τους είναι να βοηθήσουν τους χειριστές να επιτύχουν διαθεσιμότητα 100 τοις εκατό, να αυξήσουν τη διέλευση των επιβατών και να βελτιώσουν την άνεση των ταξιδιών - σημαντικές προϋποθέσεις για την παροχή ελκυστικών μέσων μαζικής μεταφοράς
Η σύμπλεξη στο σύννεφο προορίζεται να φέρει επανάσταση στις σιδηροδρομικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Με αυτό το σύστημα, οι αλληλοσυνδέσεις καθώς και η λογική ελέγχου του χειριστή μπορούν, στο μέλλον, να συγκεντρωθούν σε μία θέση, χωρίς περιορισμούς στο χώρο. Αυτό θα προσφέρει στους φορείς εκμετάλλευσης άνευ προηγουμένου ευελιξία και θα αποφέρει εξοικονόμηση κόστους για τις υποδομές και τις λειτουργίες τους - φυσικά χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ασφάλεια και την ασφάλεια. Η Siemens συνεργάζεται ήδη με εταίρους για την εφαρμογή αυτής της προηγμένης τεχνολογίας.
Το Velaro Novo είναι μια συστηματική περαιτέρω ανάπτυξη των τριών προηγούμενων γενεών του Velaros. Πολλές καινοτομίες και βελτιώσεις έχουν οδηγήσει σε μια αμαξοστοιχία που καταναλώνει 30 τοις εκατό λιγότερη ενέργεια και ουσιαστικά μειώνει το κόστος επένδυσης και συντήρησης, ενώ παράλληλα προσφέρει 10% αύξηση της χωρητικότητας.
Με την ιδέα του «άδειου σωλήνα» και τις πολυάριθμες δυνατότητες διαμόρφωσης, το Velaro Novo είναι ανθεκτικό στο μέλλον και μπορεί να προσαρμοστεί με ευελιξία για να ανταποκριθεί στις νέες σχεδιαστικές έννοιες και στις ανάγκες του χειριστή, ακόμα και μετά από χρόνια λειτουργίας.
Η Stadler (2.2 / 103 και υπαίθρια), ο κατασκευαστής αμαξοστοιχίας με εργοστάσια παραγωγής στην Ελβετία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Λευκορωσία και τις ΗΠΑ, θα παρουσιάσει φέτος όχι λιγότερες από επτά οχήματα:
  • Το πρώτο ολοκληρωμένο μισό-τρένο για το Βερολίνο S-Bahn?
  • Μία από τις δέκα μηχανές Eurodual Co-Co που κατασκευάστηκαν για το Havelländische Eisenbahn.
  • Ηλεκτρική διπλή πολλαπλή μονάδα για τη λίμνη Malar περιοχή δυτικά της Στοκχόλμης, όπου θα λειτουργεί με το εμπορικό σήμα Mälartåg.
  • Μια ηλεκτρική πολλαπλή μονάδα Traverso για τη γραμμή SOB Voralpen-Express, Ελβετία.
  • Ένα από τα 17 υπόγεια τρένα που κατασκευάστηκαν για το μετρό της Γλασκώβης - το μικρότερο υπόγειο δίκτυο του κόσμου με εύρος τροχιάς 1.219mm και διάμετρο σήραγγας μόλις 3.4 μέτρων.
  • Ακόμη μικρότερο σε σχέση με το μετρητή, ένα τρένο ενός μέτρου «Worbia» για τον ελβετικό περιφερειακό μεταφορέα Bern-Solothurn (RBS), το οποίο είναι εξοπλισμένο με οκτώ αντί για έξι ζεύγη πορτών μήκους 60 μέτρων.
  • Ένα παράδειγμα των νέων τρένων FLIRT με δύο τρόπους (τάξεις 745 και 755) της Greater Anglia που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα τρένα περιφερειακής, Intercity και Stansted Express.
Siemens Velaro Novo.  Φωτογραφία: Siemens.
Siemens Velaro Novo. Φωτογραφία: Siemens.
Ψηφιακή τεχνολογία
Η ERTMS Solutions (23/301) δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα που μεταβάλλουν τον κόσμο των σιδηροδρομικών σηματοδοτών. Δεν λειτουργεί μόνο ως η μοναδική εταιρεία του είδους της που προσφέρει υπηρεσίες δοκιμών, συντήρησης και πρωτοκόλλου λογισμικού που είναι συμβατές με τα ευρωπαϊκά πρότυπα σιδηροδρομικού σήματος ERTMS / ETCS, διατηρεί επίσης την ευελιξία να προσαρμόζει τα προϊόντα της στα υπάρχοντα εθνικά πρότυπα.
Παράλληλα με το συνεργάτη DMA, η ERTMS Solutions θα επιδείξει πώς να κάνει προληπτική συντήρηση με τα όργανα μέτρησης LifeCheck, να χρησιμοποιήσει οντολογίες (γνώση ως σύνολο εννοιών εντός ενός τομέα και σχέσεις που διατηρούν μεταξύ τους) για την ενοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής και τον τρόπο δοκιμής του ERTMS απαιτήσεις.
Η Frauscher Sensortechnik (25/232), καθώς η ψηφιοποίηση ανοίγει νέες δυνατότητες για τη δημιουργία ενός ευρέος φάσματος εξαιρετικά πολύτιμων πληροφοριών, συνδυάζει αποδεδειγμένες τεχνολογίες της καλύτερης κατηγορίας με νέες ψηφιακές ιδέες για τη δημιουργία ευφυών αισθητήρων που προσφέρουν ακριβή δεδομένα. Η συνεπής ανάπτυξη, με τη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, έχει εντοπίσει την ανίχνευση κενών θέσεων και την συντήρηση με βάση την κατάσταση στο επόμενο επίπεδο.
Οι επισκέπτες καλούνται να συναντήσουν τους ειδικούς της Frauscher στη θέση τους και να δουν τις τρέχουσες εξελίξεις, τις ανησυχίες και τις λύσεις στη σιδηροδρομική βιομηχανία, βοηθώντας τους να προετοιμαστούν για τις επερχόμενες προκλήσεις που έχει να προσφέρει η σιδηροδρομική βιομηχανία.
Το R2P (4.1 / 209), ο ταχέως αναπτυσσόμενος όμιλος που εδρεύει στο Flensburg της Γερμανίας, δραστηριοποιείται διεθνώς σε 45 χώρες και έχει θυγατρικές στη Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, την Αυστραλία, τη Μαλαισία και τη Βραζιλία. Με μια σιωπηρή συνεργασία στην Ταϊβάν, ένα γραφείο πωλήσεων στην Τσεχική Δημοκρατία και την τοπική κατασκευή στην Ινδία, το R2P είναι περήφανο που είναι μια πραγματικά παγκόσμια εταιρεία.
Στην InnoTrans, η R2P θα παρουσιάσει λύσεις βασισμένες σε IP για δημόσιες μεταφορές που καλύπτουν εφαρμογές επικοινωνίας, ασφάλειας και παρακολούθησης. Το πλήρως ενσωματωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων σκληρού και λογισμικού για τη διαχείριση των δρομολογίων επιβατών και στόλου R2P περιλαμβάνει CCTV, συστήματα πληροφοριών επιβατών (PIS), ειδοποίηση επιβατών (Π.Ο.), καταμέτρηση επιβατών, ενημέρωση και διαχείριση στόλου με μεταφορά και ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο σιδηροδρομικών και οδικών οχημάτων. Από τον Ιούλιο του 2018, η HQ Equita εξαγόρασε το R2P και το OpenAccess για να δημιουργήσει έναν κορυφαίο παίκτη στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά έξυπνων ψηφιακών λύσεων δημόσιων συγκοινωνιών.
Η εταιρεία Televic Rail (2.1 / 401) διαθέτει, από το 1985, περισσότερα από 25.000 σιδηροδρομικά οχήματα παγκοσμίως με συστήματα επικοινωνίας και mechatronics. Στο InnoTrans 2018, η Televic θα παρουσιάσει τις καινοτομίες της για την ενημέρωση των επιβατών, την παρακολούθηση μέσω βίντεο και την παρακολούθηση της κατάστασης.
Εκείνοι που επισκέπτονται το περίπτερο θα έχουν μια γκάμα από οπτικά προϊόντα πληροφόρησης για τους επιβάτες, θα δοκιμάσουν το νεότερο σύστημα κράτησης θέσεων της Televic Rail και θα αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας των σιδηροδρομικών γραμμών και των τρένων σε πραγματικό χρόνο με το COSAMIRA.
Το TrainFX (2.1 / 417), με έδρα το Derby, θα παρουσιάσει το δυναμικό σύστημα κράτησης θέσεων από άκρο σε άκρο της επόμενης γενιάς.
Το σύστημα Closer συγκεντρώνει την κράτηση θέσεων, τον τρόπο προσέγγισης, την καταμέτρηση των επιβατών, την αφοσίωση των πελατών και την τεχνολογία αισθητήρων καθισμάτων του TrainFX. Προσθέτει στο οικοσύστημα το TrainFX, το οποίο παρέχει σήμερα ως πρωτοπόρος καινοτόμος προμηθευτής και ανάπτυξη τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών σε πραγματικό χρόνο για τους επιβάτες σιδηροδρόμων.
Το πιο δυναμικό σύστημα κράτησης θέσεων καθιερώνει επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα όπως η δυνατότητα παρακολούθησης των τάσεων της ροής των παλιρροιακών ροών και ελαχιστοποίηση των απωλειών εσόδων, παρέχοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να κρατούν θέσεις σε τρένα που βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία. Η τεχνολογία αισθητήρων καθισμάτων της TrainFX μπορεί να κάνει διάκριση μεταξύ επιβατών και αποσκευών και, σε συνδυασμό με επιδείξεις καθισμάτων και κινητό συνεργείο αμαξοστοιχιών, καθώς και εφαρμογές πελατών, προσφέρει τη δυνατότητα καλύτερης διαχείρισης της κατανομής καθισμάτων και υπηρεσιών καθίσματος για την εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών.
Closer έχει αναπτυχθεί από την TrainFX, μαζί με ακαδημαϊκούς και βιομηχανικούς εταίρους, και ήταν η επιτυχημένη αποτυχία ενός διετούς προγράμματος που χρηματοδοτήθηκε από την Innovate UK ύψους £ 1,2 εκατομμυρίων.
R2P οθόνη πληροφοριών επιβατών.  Φωτογραφία: R2P.
R2P οθόνη πληροφοριών επιβατών. Φωτογραφία: R2P.
Μηχανική Υποδομής
Η CableGuardian (9/202), μια νέα τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Viper Innovations, εκτοξεύεται στο InnoTrans 2018. Παρακολουθεί ηλεκτρικά σφάλματα σε πραγματικό χρόνο σε ζωντανά ηλεκτρικά συστήματα χαμηλής τάσης που χρησιμοποιούνται σε σιδηροδρομικά δίκτυα, ενημερώνοντας τον χειριστή σχετικά με την κατάσταση υγείας το σύστημα χρησιμοποιεί μια έξυπνη γραφική διεπαφή, δυνητικά εξοικονομώντας εκατομμύρια σιδηροδρομικά δίκτυα σε κόστος εύρεσης σφαλμάτων και πιθανά πρόστιμα για διακοπή υπηρεσίας.
Το σύστημα μπορεί να ανιχνεύσει τη θέση τόσο των σφαλμάτων του μονωτήρα όσο και των αγωγών, βοηθώντας τους χειριστές να ανταποκριθούν στους όλο και πιο απαιτητικούς κανονισμούς που αφορούν τα καθεστώτα συντήρησης. Το CableGuardian αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία με την Rail Network και ανταποκρίνεται στην πρόκληση για την πρόκληση ευφυούς ενεργητικού και παρακολούθησης της κατάστασης για την ηλεκτρική ενέργεια.
Η Cable Guardian βρίσκεται σήμερα σε δίκη με μια μεγάλη εταιρεία σιδηροδρομικών υποδομών στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Nextsense (23/515), η κορυφαία τεχνολογία στον τομέα της οπτικής μέτρησης προφίλ στη σιδηροδρομική βιομηχανία, θα παρουσιάσει μια νέα μονάδα για την πολυλειτουργική συσκευή μέτρησης προφίλ Calipri στο InnoTrans 2018.
Εκτός από τα αυτοκίνητα γεωμετρίας τροχιάς, η μονάδα Calipri 'Rail Geometry' είναι ένα φορητό σύστημα το οποίο καθιστά απλούς τον έλεγχο των γεωμετρικών παραμέτρων μιας διάταξης τροχιάς. Μια κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μέθοδος μέτρησης διασφαλίζει ότι τα αποτελέσματα δεν επηρεάζονται από εξωτερικές επιδράσεις όπως ο χειριστής και η επιφάνεια της σιδηροτροχιάς.
Η Pandrol (23/210), ο παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις σιδηροδρομικής υποδομής, πρόκειται να παρουσιάσει τις τέσσερις ειδικότητές της στην έκθεση Innotrans 2018: σιδηροδρομικές συνδέσεις, αλουμινοθερμική συγκόλληση, ηλεκτροκίνηση και εξοπλισμό και έλεγχο.
Η εταιρεία θα φιλοξενήσει επίσης «ρωτήστε τους εμπειρογνώμονες», όπου οι τεχνικοί της ειδικοί θα διοργανώνουν σύντομα σεμινάρια για επίκαιρα θέματα σχετικά με τη σιδηροδρομική υποδομή. Τα θέματα θα περιλαμβάνουν μια ματιά στην Pandrol Connect, την επεξεργασία δεδομένων με τα έξυπνα συστήματα παρακολούθησης της εταιρείας, τις τελευταίες εξελίξεις στην παροχή πολύ μαλακών λύσεων πλωτής πλάκας για αστικά περιβάλλοντα, την ανάπτυξη βιώσιμης τεχνολογίας εργαλείων σιδηροτροχιάς, την προώθηση της αποτελεσματικότητας πριν τη συναρμολόγηση με τη χρήση ρομποτικής και την τελευταία καινοτομία στην τεχνολογία πέλματος και τον τρόπο με τον οποίο βελτιώνει την ποιότητα, μειώνει την εργασία και προσφέρει ευελιξία στην επιλογή στερέωσης.
Θα υπάρχει επίσης μια διαδραστική οθόνη στο περίπτερο, η οποία θα παρουσιάσει τα τελευταία έργα στα οποία η εταιρεία έχει εμπλακεί στην παροχή παγκόσμιων λύσεων.
Η Plasser & Theurer εισάγει την ψηφιοποίηση στη συντήρηση της γραμμής.  Φωτογραφία: Plasser & Theurer.
Η Plasser & Theurer εισάγει την ψηφιοποίηση στη συντήρηση της γραμμής. Φωτογραφία: Plasser & Theurer.
Οι Plasser & Theurer (26/222 και εξωτερικοί χώροι) θα έχουν δύο μηχανές στην οθόνη στις υπαίθριες διαδρομές, με μόνο μία από αυτές να είναι μια μηχανή συντήρησης γραμμής. Το άλλο θα είναι το EM100VT, ένα αυτοκίνητο εγγραφής που στέλνει δεδομένα για την απόλυτη γεωμετρία της τροχιάς, μέσω του νέφους, απευθείας στο μηχάνημα συντήρησης.
Συνδυάζει ένα σύστημα μέτρησης γεωμετρίας αδρανειακής τροχιάς με μια νέα μέθοδο οπτικού σταθερού σημείου και δεδομένα γεωγραφικής αναφοράς GNSS / GPS. Προηγουμένως, η απόλυτη γεωμετρία της τροχιάς μπορούσε να μετρηθεί μόνο κατά τη διάρκεια ειδικών ιδιοτήτων τροχιάς σε ταχύτητα βάδισης. Η νέα μέθοδος είναι η πρώτη που καταγράφει απόλυτη γεωμετρία τροχιάς σε ταχύτητες άνω των 100km / h.
Η Powerlines Group (26/226) παρουσιάζεται ως προμηθευτής συστημάτων ηλεκτροκίνησης σιδηροδρόμων. Το σύνολο του χαρτοφυλακίου του Ομίλου - από τη διαβούλευση, τη μηχανική, την ανάπτυξη και τη διανομή των προϊόντων έως την εγκατάσταση και συντήρηση - θα παρουσιαστεί σε διεθνείς πελάτες στη θέση του.
Συγκεκριμένα, η Powerlines θα παρουσιάσει τον πρωτοποριακό ιστό GRP, τα εναέρια δομικά στοιχεία και το 3ο σιδηροδρομικό σύστημα για ηλεκτροδότηση υπόγειου.
Ο Robel Bahnbaumaschinen (26/234), ο γνωστός κατασκευαστής μηχανημάτων κατασκευής και συντήρησης των σιδηροδρόμων, θα παρουσιάσει δύο από τις πρόσφατες εξελίξεις του.
Η κεφαλή Rogrind HF είναι η πρώτη μηχανή λείανσης σιδηροτροχιών που διατίθεται σε δύο μέρη. Ένας μικρός, ισχυρός κινητήρας DC αντικαθιστά τον κινητήρα καύσης που χρησιμοποιείται γενικά για μηχανές λείανσης. Σε κάποια απόσταση, στο τέλος ενός καλωδίου σύνδεσης ασφαλούς με σπινθήρες, βρίσκεται η δεύτερη μονάδα - μια φορητή μονάδα που αποτελείται από βενζινοκινητήρα, γεννήτρια και υπερκατασκευαστή. Ενώ η διάταξη αυτή προστατεύει τον χειριστή από τους καπνούς και τον θόρυβο και τη μηχανή καύσης από τη σκόνη λείανσης, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η μείωση του βάρους και η ευκολία που φέρνει - δύο φορές τα 50 κιλά είναι πολύ πιο εύκολα στη μεταφορά και θέση από 100 κιλά σε ένα κομμάτι.
Μια τροφοδοσία με κεφαλή λείανσης με ελεγχόμενη λογική και η μέθοδος λεπτόκοκκου λείανσης της Robel με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δίνουν ένα τέλειο αποτέλεσμα, ακόμη και αν ο χειριστής δεν έχει εμπειρία. Αυτό επιβεβαιώθηκε όταν ο νέος Rogrind HF Head κέρδισε πρόσφατα το βραβείο Network Rail Award για το πιο καινοτόμο μικρό εργοστάσιο.
Η άλλη νέα εισαγωγή του Robel είναι το σύστημα Rorunner των αρθρωτών μηχανικών αμαξοστοιχιών. Ο βασικός συνδυασμός δύο μηχανών στίβου και ενός βαγονιού μεταφοράς μπορεί επίσης να είναι εφοδιασμένος με σύστημα καθαρισμού αποστράγγισης, τύμπανο από σύρμα ή ανελκυστήρα ψαλιδιού. Αυτό μειώνει το στόλο, εξοικονομεί χρόνο και μειώνει το κόστος. Δύο τέτοια συστήματα παραδόθηκαν πρόσφατα στην Transport for London για χρήση στη γραμμή Elizabeth (Crossrail).
Rosehill Σιδηροδρομικός σταθμός στο Snaith, East Yorkshire.
Rosehill Σιδηροδρομικός σταθμός στο Snaith, East Yorkshire.
Το Rosehill Rail (21/201), που δεν έχει ξένο στην InnoTrans, έχει συνεχή αποστολή να θέσει νέα πρότυπα για τις σιδηροδρομικές διαβάσεις. Με εγκρίσεις από τις σιδηροδρομικές αρχές παγκοσμίως, η καινοτομία του κατασκευαστή στα συστήματα σιδηροδρομικής διέλευσης είναι σαφής.
Στη φετινή διεθνή εμπορική έκθεση, η Rosehill Rail θα παρουσιάσει τα καινοτόμα, κατασκευασμένα από αυτήν συστήματα ρουλεμάν - το σύστημα Connect Road Crossing και το Baseplated System, μαζί με την τελευταία έκδοση των πάνελ Anti-Trespass.
Χρησιμοποιείται από τις σιδηροδρομικές αρχές και τους φορείς εκμετάλλευσης σε όλο τον κόσμο, το Connect Road Crossing System προσφέρει μια απλή αλλά αξιόπιστη λύση για τη διέλευση των επιπέδων που έχει σχεδιαστεί ειδικά για όλους τους τύπους δρόμων. Οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν από μόνοι τους πόσο γρήγορα και εύκολα μπορούν να εγκατασταθούν και να αφαιρεθούν για συντήρηση.
Το Rosehill Rail θα παρουσιάσει επίσης το Baseplated System, το οποίο έχει τα δικά του μοναδικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλα, πιο άκαμπτα συστήματα διασταυρώσεων που δεν μπορούν να προσαρμοστούν για τις απαιτήσεις της τοποθεσίας. Αυτό το υψηλής αντοχής σύστημα ανθεκτικό στη φθορά επιτρέπει την ταχεία εγκατάσταση και μπορεί να φιλοξενήσει την πρόσβαση στην τροχιά, τις αποθήκες και τις εφαρμογές διέλευσης γεωργικών και πεζών.
Με πάνω από 13 χρόνια αξιόπιστης χρήσης σε ολόκληρο τον πλανήτη, τα πάνελ Anti-Trespass της Rosehill Rail παρέχουν μια εξαιρετικά αποτελεσματική λύση για την αποτροπή των παραβατών και των κλεφτών από τους απαγορευμένους σιδηροδρομικούς χώρους. Σχεδιασμένο ειδικά για την ελαχιστοποίηση του χρόνου εγκατάστασης, το προϊόν αυτό αποδεικνύεται όλο και πιο δημοφιλές σε πολλές διεθνείς αγορές.
Η WSP Infrastructure Engineering GmbH (5.2 / 531), η γερμανική θυγατρική της διεθνούς ομάδας επαγγελματικών υπηρεσιών WSP που ήταν παλαιότερα γνωστή ως IVV, θα φιλοξενήσει μια στάση στο InnoTrans 2018.
Με βάση πάνω από 130 χρόνια τεχνικής αριστείας, η WSP προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση στον τομέα των μεταφορών και του σχεδιασμού των υποδομών, του σχεδιασμού και της διαχείρισης, προσφέροντας τις τελευταίες τεχνολογίες και μια κουλτούρα καινοτομίας για να καλύψουν τις ανάγκες της κοινότητας για κινητικότητα, συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και ανθεκτικότητα. Το 2017, περισσότεροι από 18.900 υπάλληλοι της εταιρείας εργάστηκαν στις μεταφορές και τις υποδομές - δηλαδή το 45% του εργατικού δυναμικού της WSP σε όλο τον κόσμο.
Οι ομάδες WSP συμμετείχαν σε πολλά υπογεγραμμένα και περιφερειακά σιδηροδρομικά έργα όπως το Eagle P3 Commuter Rail Project στο Ντένβερ, το οποίο ήταν το πρώτο σχέδιο δημόσιων μεταφορών που χρησιμοποίησε τη μέθοδο παράδοσης P3 στις ΗΠΑ. Επίσης, παρέδωσαν το KCRC West Rail στο Χονγκ Κονγκ, τη Γραμμή Nynäs στη Στοκχόλμη και εργάζονται επί του παρόντος σε Crossrail και High Speed ​​Two (HS2) στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Με περισσότερους από 150 υπαλλήλους, η WSP Infrastructure Engineering παρέχει επαγγελματικές υπηρεσίες σχεδιασμού και παροχής συμβουλών για σιδηροδρομικές υποδομές που καλύπτουν συστήματα σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης, τροφοδοσίας και τηλεπικοινωνιών καθώς και έργα πολιτικού μηχανικού. Έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό και την κατασκευή σιδηροδρομικών έργων στη Γερμανία και την Ευρώπη τα τελευταία 30 χρόνια, τα οποία συμμετέχουν σε βασικά έργα σιδηροδρομικής υποδομής όπως ο σιδηροδρομικός σταθμός μεγάλης ταχύτητας Karlsruhe-Basel, το γερμανικό σχέδιο οδικής μεταφοράς 8 (VDE 8 ) και η σήραγγα βάσης Gotthard της Ελβετίας - η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο (57,1 χιλιόμετρα) και η βαθύτερη (2,300 μέτρα κάτω από την επιφάνεια).
Τα κυριότερα σημεία της WSP InnoTrans περιλαμβάνουν:
  • Η εικονική πραγματικότητα με το BIM - χρησιμοποιώντας τα γυαλιά VR, οι επισκέπτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν μια τρισδιάστατη απεικόνιση μιας μοντέρνας προσέγγισης στο σταθμό P-Hausen, σχεδιασμένο από την WSP για τη γερμανική εταιρεία σιδηροδρόμων Deutsche Bahn.
  • Μια επίδειξη του συστήματος σχεδιασμού ProSig® για σιδηροδρομική σηματοδότηση και ασφάλεια.
  • Ένα εντυπωσιακό τρένο μοντέλο μεγέθους 1:87 που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τους μηχανικούς της WSP και αντικατοπτρίζει τα πραγματικά πρότυπα της σιδηροδρομικής σχεδίασης - μια σίγουρη έλξη για τους σπουδαστές και τους επαγγελματίες.
Εξοπλισμός οχημάτων
Η Getzner Werkstoffe (1.1 / 511) και ο Herbert Kneitz (1.1 / 418) - και οι δύο από τις οποίες ανήκουν στον όμιλο Getzner - μοιράζονται τη δέσμευση για συνεχή βελτιστοποίηση της άνεσης και της αντοχής των αμαξοστοιχιών και των εσωτερικών χώρων τους.
Εκτός από την ακρίβεια, το επίπεδο άνεσης των αμαξοστοιχιών αποτελεί σημαντικό παράγοντα για πολλούς ανθρώπους κατά τη μετάβαση από άλλα μεταφορικά μέσα σε σιδηροδρομικά ταξίδια. Παράγοντες όπως ένα ήσυχο, χαμηλής δόνησης περιβάλλον και άνετα καθίσματα επιτρέπουν στους επιβάτες να κάνουν τη βέλτιστη χρήση του χρόνου ταξιδιού τους. Η Getzner θα δείξει πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα υλικά Sylomer® και Isotop® για τη μείωση των κραδασμών και του θορύβου στα σιδηροδρομικά οχήματα.
Στο περίπτερό της, η Kneitz, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές υφασμάτων εσωτερικού χώρου υψηλής ποιότητας για τον τομέα των μεταφορών, θα δείξει πόσο ανθεκτικές λύσεις κλωστοϋφαντουργίας αυξάνουν την άνεση των θέσεων σε αμαξοστοιχίες τρένων και μπορούν επίσης να προστατεύσουν από βανδαλισμούς.
Η Knorr-Bremse ενέκρινε το σύνθημα "Σύνδεση ατόμων και συστημάτων" για τα τέσσερα περίπτερα του τρέχοντος έτους (1.2 / 106, 1.2 / 203, 6.2 / 212 και 17/208).
Ο παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά συστημάτων πέδησης και ένας κορυφαίος προμηθευτής άλλων συστημάτων σιδηροδρομικών και επαγγελματικών οχημάτων που είναι κρίσιμα για την ασφάλεια, ενισχύει την τάση συνδεσιμότητας εστιάζοντας ταυτόχρονα τους πελάτες, τους επιβάτες και μια συνεπή ατζέντα περιβαλλοντικής και κοινωνικής ευθύνης. Η εταιρεία έχει ευθυγραμμίσει τα υποσυστήματα και τις λύσεις της με τέσσερα σημαντικά θέματα γύρω από τους κύριους παράγοντες της αγοράς: τη σύνδεση του συστήματος, την αποτελεσματικότητα του κύκλου ζωής, τη μεταφορική ικανότητα και τον οικολογικό σχεδιασμό.
Οι επισκέπτες θα ανακαλύψουν ότι η σύνδεση του συστήματος καλύπτει τη συνδεσιμότητα του υποσυστήματος του οχήματος και το σύνολο των ψηφιακών θεμάτων, όπως το iCOM (η ψηφιακή πλατφόρμα για σιδηροδρομικές μεταφορές) και η χρήση της τεχνολογίας Ethernet για τον εξορθολογισμό και τη μείωση της καλωδίωσης στα οχήματα.
Η αποτελεσματικότητα του κύκλου ζωής αναφέρεται στην πιθανή εξοικονόμηση που μπορούν να επιτύχουν οι φορείς εκμετάλλευσης με την εισαγωγή αρθρωτών προϊόντων και την παροχή μεγαλύτερων διαστημάτων συντήρησης.
Κάτω από τον τίτλο της μεταφορικής ικανότητας, η Knorr-Bremse θα δείξει πώς τα μεγαλύτερα και ταχύτερα συστήματα εισόδου και οι βραχύτερες αποστάσεις πέδησης μπορούν να αυξήσουν τη συχνότητα των συρμών και πώς να μεταφέρουν περισσότερους επιβάτες ή ναύλους αντί να μειώσουν το βάρος.
Το τέταρτο θέμα, Ο οικολογικός σχεδιασμός, έχει ως αποτέλεσμα προϊόντα και παραγωγικές διαδικασίες που μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 και τον θόρυβο μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση ενέργειας κατά την παραγωγή και τη λειτουργία.
Η στάση της μηχανής στο InnoTrans 2016.
Η στάση της μηχανής στο InnoTrans 2016.
Η Mechan (2.2 / 206F), ο εξειδικευμένος ειδικός στον εξοπλισμό σιδηροδρομικών αποθηκών, ετοιμάζεται να αυξήσει περαιτέρω το παγκόσμιο προφίλ της, λαμβάνοντας τη μεγαλύτερη θέση της μέχρι σήμερα στη φετινή εμπορική έκθεση InnoTrans στη Γερμανία. Μετά από την πιο πολυσύχναστη έκθεση του, το 2016, ο κατασκευαστής με έδρα το Σέφιλντ δεσμεύτηκε σε έναν μεγαλύτερο και πιο εξέχοντα χώρο στο περίπτερο του Ηνωμένου Βασιλείου το Σεπτέμβριο.
Μια πλήρως λειτουργική έκδοση των κυρτών ανυψωτικών βυσμάτων της Mechan θα αποτελέσει το επίκεντρο της εντυπωσιακής οθόνης. Αυτοί οι οικονομικοί ανυψωτικοί γρύλοι διατηρούν όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα μηχανικά μηχανήματα τόσο μεγάλα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου, το οποίο επιτρέπει σε ένα χρήστη να χειρίζεται συγχρονισμένα σύνολα και επομένως εξαλείφει την αποσύνδεση.
Η ομάδα πωλήσεων και μηχανικών της Mechan θα είναι σε ετοιμότητα για να ενημερώσει τους επισκέπτες σχετικά με την πρόοδο που έχει σημειώσει η εταιρεία τα τελευταία δύο χρόνια και να παρέχει πληροφορίες για το ευρύ φάσμα των προϊόντων ανύψωσης και χειρισμού.
Ο διευθυντής της μηχανικής Martin Berry, ο οποίος θα είναι επικεφαλής της ομάδας InnoTrans, δήλωσε: "Έχει περάσει δύο χρόνια για μας και προσβλέπουμε να συναντήσουμε συναδέλφους παλιούς και νέους στο Βερολίνο για να παρουσιάσουμε την εξέλιξή μας. Έχουμε πολλά να μιλήσουμε, όχι μόνο για την εξαγορά από τον γαλλικό όμιλο CIM, αλλά και για την εκτόξευση των καινούριων ελαφρών βαρών, σχεδιασμένων ειδικά για τις αγορές τραμ και ελαφρών σιδηροδρόμων ".
Φωτογραφία: Frequentis.
Φωτογραφία: Frequentis.
Ηλεκτρονικός έλεγχος
Η Frequentis (4.1 / 315) θα δείξει πώς γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ LTE / MCPTT και GSM-R και πώς το προϊόν της έκτακτης διαχείρισης σιδηροδρόμων (REM) ενισχύει τη συγκέντρωση, τη συνεργασία και την ταχύτητα υποστήριξης του χειριστή κατά την επίλυση σιδηροδρομικών συμβάντων.
Η εταιρία Control Center Apps GmbH (CCA), εταιρεία Frequentis, θα δείξει πώς οι καινοτόμες υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας της επιτρέπουν σε μια εταιρεία σιδηροδρόμων να ενεργεί με μεγαλύτερη συνέπεια, ταχύτητα και ευελιξία, εξασφαλίζοντας μια πιο επαγγελματική εμφάνιση.
Μια καινοτόμος υπηρεσία που θα καθοδηγεί τον υπεύθυνο σηματοδότησης μέσω των ζητημάτων που σχετίζονται με την έκδοση γραπτών εντολών θα είναι επίσης επίδειξη.
Harting (12/203) προμηθεύει κατάλληλες διεπαφές για πολλές εφαρμογές στον τομέα των σιδηροδρόμων. Η εταιρεία προσφέρει καινοτόμα σχέδια για τη σύνδεση των μονάδων μετάδοσης κίνησης καθώς και για την τροφοδοσία, τη μετάδοση σήματος και δεδομένων, για παράδειγμα στην τροφοδοσία και την παροχή πληροφοριών για τους επιβάτες και τα συστήματα παρακολούθησης αμαξοστοιχιών.
Απαιτούνται ισχυρές λύσεις για τους εξωτερικούς χώρους των αμαξοστοιχιών και των αμαξών, δεδομένου ότι οι συνδέσεις αυτές πρέπει να αντέχουν σκληρές περιβαλλοντικές συνθήκες και ακραίες περιβαλλοντικές απαιτήσεις όπως ο βράχος, η διάβρωση, η υγρασία και οι μεταβαλλόμενες θερμοκρασίες. Για παράδειγμα, οι αναμεταδότες RFID σε σιδηροτροχιές και οχήματα, καθώς και οι κεραίες που βρίσκονται σε αμαξοστοιχίες, συλλέγουν όλα τα δεδομένα σχετικά με την κατάσταση των αμαξών και την ανάλυση της άδειας, παρέχοντας έτσι έγκαιρα πληροφορίες σχετικά με πιθανές απαιτήσεις συντήρησης.
Οι συνδέσεις χρησιμοποιούνται συχνά για ηλεκτρικές συνδέσεις στις επικοινωνίες και τη μετάδοση ισχύος, δεδομένου ότι είναι πιο ευέλικτες στη διευθέτηση και το χειρισμό τους από τις συνδέσεις μέσω καλωδίου. Επιταχύνουν επίσης τη συναρμολόγηση χωριστά προ-συναρμολογημένων μονάδων κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης ή της τελικής συναρμολόγησης, επιτρέποντας συνεπώς την ομοιόμορφη προσαρμογή στην παραγωγή. Σε γενικές γραμμές, οι σύνδεσμοι είναι ιδανικοί για τον αρθρωτό σχεδιασμό των σιδηροδρομικών οχημάτων - προάγουν την ασφάλεια και βοηθούν στην εξοικονόμηση χρόνου και συνεπώς στο κόστος.
Η Pilz (6.2 / 214), εταιρεία που δραστηριοποιείται διεθνώς ως ηγέτης στην τεχνολογία, έχει πολλές δεκαετίες εμπειρίας στον τομέα της ασφαλούς αυτοματοποίησης. Ο πολύ ευαίσθητος σιδηροδρομικός τομέας που αφορά την ασφάλεια μπορεί να επωφεληθεί από αυτήν την εμπειρία και από τη χρήση αποδεδειγμένων προϊόντων βιομηχανικού αυτοματισμού.
Φέτος ο Pilz ρωτάει: "Είστε έτοιμοι για την εποχή των ψηφιακών σιδηροδρόμων;" Το σύστημα αυτοματισμού PSS 4000-R της εταιρείας προσφέρει ένα αποδεδειγμένο, ασφαλές και δοκιμασμένο σύστημα για προσαρμοσμένες και ιδιαίτερα οικονομικές λύσεις για τη σιδηροδρομική βιομηχανία. Οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν την ποικιλία των επιλογών εφαρμογής για τον εαυτό τους.
Harting 3 x 350A υποδοχή για κινητήρες έλξης.  Φωτογραφία: Harting.
Harting 3 x 350A υποδοχή για κινητήρες έλξης. Φωτογραφία: Harting.
globalrailnews.com