Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Γερμανία: Ξεκίνησαν τα δρομολόγια τους τα πρώτα τρένα στον κόσμο που κινούνται με υδρογόνο.


Φωτογραφία: Alstom.
Κατασκευασμένα  κοντά στο Salzgitter, τα τρένα είναι εξοπλισμένα με κυψέλες καυσίμου που μετατρέπουν το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, εξαλείφοντας τις ρυπογόνες εκπομπές.


Από σήμερα,  δύο  αμαξοστοιχίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου θα εισέλθουν σε εμπορική χρήση στο σιδηροδρομικό δίκτυο Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Ebbe-Weser (EVB) των 100χλμ. Μεταξύ Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde και Buxtehude, αντικαθιστώντας το στόλο του πετρελαίου ντίζελ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alstom, Henri Poupart-Lafarge, χαρακτήρισε την αμαξοστοιχία υδρογόνου ως "επανάσταση για την Alstom και για το μέλλον της κινητικότητας".

Πρόσθεσε: "Το Coradia iLint προωθεί μια νέα εποχή στις σιδηροδρομικές μεταφορές χωρίς εκπομπές ρύπων. Πρόκειται για μια καινοτομία που προκύπτει από τη γαλλο-γερμανική ομαδική εργασία και αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης διασυνοριακής συνεργασίας. "

Οι νέες αμαξοστοιχίες θα τροφοδοτούνται με κινητή αντλία πλήρωσης υδρογόνου στο σταθμό Bremervörde.

Με μία δεξαμενή μπορούν να λειτουργούν έως 1.000 χιλιόμετρα πριν να χρειαστεί να φουσκωθούν.

Ένας σταθερός σταθμός πλήρωσης στις εγκαταστάσεις της EVB προγραμματίζεται να τεθεί σε λειτουργία το 2021, όταν η Alstom θα παραδώσει άλλα 14 αμαξοστοιχίες Coradia iLint στην αρχή μεταφορών της επαρχίας Lower Saxony Transport Authority (LNVG).

Ο Bernd Althusmann είναι ο Υπουργός Οικονομίας και Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας, το τμήμα του οποίου έχει υποστηρίξει την αγορά των 14 Coradia iLints από την LNVG.

Είπε: "Η τεχνολογία κίνησης χωρίς εκπομπές ρύπων του Coradia iLint παρέχει μια φιλική προς το κλίμα εναλλακτική λύση σε σχέση με τα συμβατικά τρένα ντίζελ, ιδιαίτερα στις μη ηλεκτροκίνητες γραμμές".



globalrailnews.com