Ουδέν νεότερο από το μέτωπο για το σύγχρονο τρένο και τον τρόπο της διέλευσης του στο αστικό κέντρο της Πάτρας αρχικά και στη συνέχεια στο νέο της λιμάνι.
Η μελέτη που είχε υποσχεθεί ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης στους κατοίκους και τους φορείς της περιοχής ότι θα είναι έτοιμη μέχρι τα μέσα του Ιουλίου, έχει ολοκληρωθεί και έχει κατατεθεί στο υπουργείο.
Όμως ο υπουργός μέχρι ώρας για άγνωστους λόγους δεν έχει ενημερώσει κανέναν για το ζήτημα και για το αν τελικά θα ικανοποιηθεί το αίτημα των κατοίκων που ζητούν την υπόγεια διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής, υποστηρίζοντας ότι το αντίθετο θα κόψει τις γειτονιές τους στα δύο και θα τους απαγορεύσει την πρόσβαση στην παραλιακή ζώνη.
Ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης αναφερόμενος στο θέμα στο δημοτικό συμβούλιο που έγινε, τόνισε ότι έχει ζητήσει να του σταλούν οι μελέτες, ενώ υπογράμμισε ότι ο Δήμος δεν υποχωρεί από το αίτημά του, έχει πάγια θέση και αυτή είναι στο πλευρό των κατοίκων.
Πάντως, το ότι η κυβέρνηση τηρεί σιγή ιχθύος εδώ και δύο μήνες για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, μη επιβεβαιώνοντας, ούτε διαψεύδοντας κάποια εκδοχή, βάζει άπαντες σε υποψίες. Μένει να δούμε τι θα γίνει.
Ωστόσο, είναι σίγουρο ότι αν τελικά η κυβέρνηση δεν προχωρήσει το σενάριο της υπογειοποίησης της γραμμής, θα υπάρξουν αρκετές αντιδράσεις από τους κατοίκους των περιοχών και των συνοικιών από όπου περνάει το σύγχρονο τρένο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο Δήμος θέλει να προχωρήσει το σενάριο της υπογειοποίησης, σκοπεύοντας να προχωρήσει στη δημιουργία ενός γραμμικού πάρκου που θα δώσει μία άλλη φυσιογνωμία στην όψη της Πάτρας.
patrasevents.gr