Τα αδικαιολόγητα επιχείρησε να δικαιολογήσει ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης σήμερα στη Βουλή, σχετικά με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μολονότι ο ΣΥΡΙΖΑ μιλούσε για «ξεπούλημα» όταν η κυβέρνηση Σαμαρά κοστολογούσε τον σιδηρόδρομο στα 300 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η κυβέρνηση τον έδωσε για 45(!), ο κ. Σπίρτζης ισχυρίζεται ουσιαστικά ότι αναγκαστικά έβαλαν την υπογραφή τους στην πώληση.
Μάλιστα, επικαλέστηκε το εξής επιχείρημα: Ήταν καλύτερα να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση παρά να φάει ο ελληνικός λαός στο κεφάλι ενάμιση μνημόνιο!
Μάλιστα, επικαλέστηκε το εξής επιχείρημα: Ήταν καλύτερα να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση παρά να φάει ο ελληνικός λαός στο κεφάλι ενάμιση μνημόνιο!
Νωρίτερα, βέβαια, σημείωσε ότι ως πρόεδρος του ΤΕΕ δεν ήταν υπέρ της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Γενικά υπάρχουν στρατηγικοί τομείς της χώρας που πρέπει το δημόσιο να έχει ένα στρατηγικού χαρακτήρα παρεμβατισμό, άρα δεν πρέπει σε πολλούς τομείς να βασιζόμαστε μόνο στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και στο δημόσιο», είπε χαρακτηριστικά για να του απαντήσει ο βουλευτής της ΝΔ, Κώστας Σκρέκας:
«Δεν ξέρω ως πρόεδρος του ΤΕΕ τι έλεγε για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά ως υπουργός αρμόδιος την πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μόλις 40 εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα με 200 εκατ. ευρώ προίκα, για να βάλουμε τα πράγματα στην πραγματική τους βάση».
Τότε ο Χρ. Σπίρτζης επιτέθηκε στη ΝΔ για τα χρέη της εταιρείας, λέγοντας ότι «είχε φροντίσει ο παλαιοκομματισμός στη χώρα να έχει δύο - τρεις ανοιχτούς φακέλους για κρατικές ενισχύσεις. 14 δισ. για τον ΟΣΕ, 1,5 δισ. για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 700 εκατ. για την EST. Η παράβαση αυτή, η κατηγορία για την παράβαση αυτή, αν άνοιγαν οι φάκελοι για τις κρατικές ενισχύσεις και μας επιβαλλόταν πιθανό πρόστιμο, σήμαινε ότι θα χρειαζόμαστε μόνο για αυτά που είχε κάνει η Ν.Δ. και οι προηγούμενες κυβερνήσεις στον όμιλο ΟΣΕ, άλλο ενάμιση μνημόνιο μόνο για τον όμιλο ΟΣΕ».
Αλέξανδρος Διαμάντης
liberal.gr