
Εντός του μηνός ολοκληρώνεται η διοικητική παραλαβή από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ, ενώ ήδη έχουν υλοποιηθεί οι μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας.
Αυτό που απομένει είναι ο νομικός καθορισμός της μεθόδου προκήρυξης του διαγωνισμού, με το μοντέλο ΣΔΙΤ να έχει επικρατήσει, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις.
Ο ιδιώτης θα αναλάβει την προμήθεια και εγκατάσταση των απαραίτητων γερανογεφυρών για τη φορτοεκφόρτωση των συρμών, επένδυση που υπολογίζεται στα 22 εκατ. ευρώ.
Επίσης, θα αναλάβει την ολοκλήρωση σειράς έργων υποστηρικτικών λειτουργιών, όπως τα κτίρια του χώρου μεταφόρτωσης συνδυασμένων μεταφορών, φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, μεταφόρτωσης φορτίου βαγονιών, πρατήριο υγρών καυσίμων και την προμήθεια του απαραίτητου μηχανολογικού εξοπλισμού (περονοφόρα κ.α.).
Στο ακίνητο των 1.600 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, έχουν ήδη κατασκευαστεί μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι οι οποίοι, όπως προβλέπεται από τα τεύχη του διαγωνισμού για το εμπορευματικό κέντρο, μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά σ’ αυτό και βέβαια, με το εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών της ΓΑΙΑΟΣΕ.
Φ. Φωτεινός
metaforespress.gr