Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Βρετανία: Η Εθνική Ακαδημία Δεξιοτήτων Σιδηροδρόμων προβλέπει έλλειψη τεχνικών στη σιδηροδρομική βιομηχανία.


Αποτέλεσμα εικόνας για Βρετανικος σιδηροδρομοςΓράφει ο Στιούαρτ Θορπ

Η Εθνική Ακαδημία Δεξιοτήτων Σιδηροδρόμων προβλέπει έλλειψη τεχνικών δεξιοτήτων στη σιδηροδρομική βιομηχανία περίπου 10.000 ατόμων για τα επόμενα πέντε χρόνια. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο ζήτημα για τη σηματοδότηση, τις τηλεπικοινωνίες, την έλξη και το τροχαίο υλικό, όπου το σαράντα τοις εκατό του εργατικού δυναμικού είναι ηλικίας άνω των πενήντα ετών.

Επιπλέον, ο αυξανόμενος ρυθμός των τεχνολογικών αλλαγών απαιτεί νέες δεξιότητες. Για παράδειγμα, κατανοώντας την τεράστια ποσότητα δεδομένων που παράγονται από τα δίκτυα αισθητήρων χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας, το Building Information Modeling (BIM) και την ενσωμάτωση του τροχαίου υλικού, των συστημάτων σηματοδότησης και επικοινωνιών για την επιτυχή παράδοση του ψηφιακού σιδηροδρόμου. Επιπλέον, οι σιδηρόδρομοι απαιτούν εξελιγμένη βαριά μηχανική και ηλεκτρική μηχανική για να προωθούν και να κρατούν τρένα στην πίστα σε ταχύτητα 200km / h και περισσότερο.

Ως εκ τούτου, περισσότεροι τεχνικοί και πτυχιούχοι υποχρεούνται να καλύψουν αυτό το κενό. Πρόκειται για ένα γενικό ζήτημα για τον τομέα μηχανικών του Ηνωμένου Βασιλείου, ο οποίος εκτιμάται ότι απαιτεί 87.000 πτυχιούχους μηχανικών το χρόνο κατά τα επόμενα δέκα χρόνια. Ωστόσο, οι σιδηροδρομικές μεταφορές έχουν μια ακόμη πρόκληση - θεωρούνται παλιομοδίτικες, ανυπέρβλητες και προβληματικές. Αυτό απεδείχθη από μια μελέτη Young Rail Professionals που αποκάλυψε ότι μόνο το 8% των πτυχιούχων θα εξέταζε μια σιδηροδρομική σταδιοδρομία.

Ωστόσο, οι περισσότεροι σιδηροδρομικοί μηχανικοί θα θεωρούν την καριέρα τους ικανοποιητική, καθώς προσφέρει συναρπαστικές προκλήσεις και την ευκαιρία να συνεργαστεί με σπουδαίους ανθρώπους, περίπλοκα συστήματα και φοβερό κιτ. Εάν η βιομηχανία δεν μπορεί να προσελκύσει νέους μηχανικούς, το κόστος θα αυξηθεί καθώς η τεχνογνωσία εισάγεται και τα επενδυτικά προγράμματα που θα χρειαστούν για την ικανοποίηση της συνεχώς αυξανόμενης ζήτησης σιδηροδρομικών μετακινήσεων θα καθυστερήσουν.

Η προσέλκυση ταλέντου είναι επομένως τόσο επιτακτική όσο και πρόκληση την οποία πρέπει να αντιδράσει η βιομηχανία.

Μηχανικοί από τη Διεύθυνση Σιδηροδρόμων της IMechE ανταποκρίθηκαν με το να περάσουν τρεις μέρες στην ύπαιθρο του Leicestershire για να διεξάγουν την ετήσια Προκήρυξη Σιδηροδρόμων στο Stapleford. Η έκθεσή μας για αυτή την εκδήλωση δείχνει πως πάνω από εκατό νέοι μηχανικοί έπρεπε να ξεπεράσουν τα απαιτητικά προβλήματα, ώστε να επιτρέψουν στις μικροσκοπικές τους μηχανές να ανταγωνίζονται σε διάφορες δοκιμές.

Παρόλο που αυτό δεν ήταν χωρίς απογοήτευση, πρόσφερε την ευκαιρία να εφαρμόσει την θεωρία, να ξεπεράσει τις πραγματικές προκλήσεις, να μάθει από τους άλλους και να διασκεδάσει. Είναι δύσκολο να σκεφτούμε έναν καλύτερο τρόπο προσέλκυσης ταλέντων στη βιομηχανία. Εκείνοι που διοργάνωσαν και διοργάνωσαν αυτή την εκδήλωση πρέπει να επαινεθούν, όπως θα έπρεπε να είναι οι εταιρείες που εισήλθαν σε ομάδες ή τους χορηγούσαν.

Με σχέδια για επέκταση του ανταγωνισμού από δέκα σε τριάντα μηχανές, υπάρχει περιθώριο για πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή της βιομηχανίας. Θα ήταν καλό να δούμε μερικές πιο γνωστές εταιρείες που συμμετέχουν στην επόμενη χρονιά στο Railway Challenge.

Οι δεξιότητες που αποδείχθηκαν από τους Stapleford περιλάμβαναν λογισμικό κωδικοποίησης για πλακέτες επεξεργαστών Arduino, χρησιμοποιώντας ένα δίκτυο CANBUS αυτοκινήτου για τη σύνδεση μικροεπεξεργαστών χωρίς κεντρικό υπολογιστή και την ενσωμάτωση συστημάτων έλξης, ανάκτησης ενέργειας και πέδησης. Τέτοιες δεξιότητες είναι απαραίτητες σε ολόκληρο τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού σιδηροδρομικού προγράμματος.

Η επιτυχία του ψηφιακού σιδηροδρομικού προγράμματος αποτελεί το αντικείμενο της έκθεσης του Paul Darlington σχετικά με μια διήμερη διάσκεψη που διοργανώθηκε από την Ένωση Σιδηροδρόμων, το Rail Network και το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ. Πολλά από αυτά σχετίζονται με τη στρατηγική ανάληψης έργων και την ανάθεση συμβάσεων σχετικά με έργα υποδομής. Ωστόσο, παρά την έμφαση που δόθηκε στο συνολικό σιδηροδρομικό σύστημα, υπήρχαν λίγοι φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρόμων ή παροχείς τροχαίου υλικού.

Ο διευρυνόμενος ψηφιακός σιδηρόδρομος θα αυξήσει επίσης σημαντικά τις ασύρματες ροές δεδομένων. Όπως εξηγούμε, αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο το GSM-R θα χρειαστεί να αντικατασταθεί με ένα νέο τηλεπικοινωνιακό σύστημα το οποίο είναι πιθανό να περιλαμβάνει LTE, 3GPP, 5G, mMIMO και ReefShark.

Πηγή: railengineer.uk