Ένα σύστημα αισθητήρων που ανιχνεύει σφάλματα θυρών και προειδοποίησης έχει δοκιμαστεί από τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους και σήμερα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια λειτουργίας του εργαστηρίου παρουσία του Υπουργού Οικονομικών και τον πρόεδρο της NRF Heng Swee Keat.
Όταν τοποθετούνται στις πόρτες των αμαξοστοιχιών, οι αισθητήρες καταγράφουν την πίεση του αέρα, την ταχύτητα μετακίνησης και τα συστήματα ισχύος. Οι αισθητήρες έρχονται επίσης με αλγόριθμους που μπορούν να προβλέψουν τις επικείμενες αποτυχίες των θυρών της αμαξοστοιχίας και επιτρέπουν στους μηχανικούς να εντοπίζουν σφάλματα και να μειώνουν τον χρόνο που απαιτείται για την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Περισσότερο από το ήμισυ όλων των καθυστερήσεων των αμαξοστοιχιών προκαλούνται από σφάλματα της πόρτας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της SMRT Neo Kian Hong δήλωσε ότι η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει την αξιοπιστία των σιδηροδρόμων και να διατηρήσει την πρόοδο που έχει σημειωθεί. "Παράλληλα, θα αξιοποιήσουμε τους κορυφαίους μηχανικούς πόρους στη Σιγκαπούρη για την επίλυση προβλημάτων που επηρεάζουν τις σιδηροδρομικές μας υπηρεσίες, όπως είναι οι πόρτες των τρένων, οι σιδηροτροχιές ή τα θέματα ηλεκτροδότησης", πρόσθεσε.
Ο πρόεδρος του NTU, Καθηγητής Subra Suresh, δήλωσε: "Χρησιμοποιώντας την τελευταία τεχνολογία αισθητήρων, την τεχνολογία ραδιοσυχνοτήτων, την εκτύπωση 3D και πολλά άλλα εργαλεία, έχουμε την ευκαιρία να αναλάβουμε πρωτοποριακές έρευνες για να λύσουμε άμεσα προβλήματα ενδιαφέροντος για εκατομμύρια μετακινούμενους στη Σιγκαπούρη - τελικούς χρήστες αυτής της τεχνολογίας. "
Ένα άλλο έργο είναι ένα σύστημα επένδυσης που χρησιμοποιεί τεχνολογία λέιζερ για την επισκευή ελαττωματικών σιδηροτροχιών κατά μήκος των διαδρομών. Το σύστημα μπορεί να τοποθετηθεί σε τροχούς βαγονιών για να πραγματοποιήσει εργασίες επισκευής σιδηροτροχιάς σε χαλυβουργία με λιγότερο έντονο τρόπο εργασίας. Μειώνει επίσης το χρόνο που απαιτείται για την πραγματοποίηση των επισκευών σε μία μόνο νύχτα σε σύγκριση με τις τρεις νύχτες που ισχύουν σήμερα. Το σύστημα αναμένεται να εγκατασταθεί για δοκιμή το 2019.
Εντός των επόμενων δύο ετών, θα δοκιμαστούν συστήματα που μπορούν να ανιχνεύσουν ελαττώματα στη σιδηροτροχιά ισχύος και στις σιδηροτροχιές κίνησης, καθώς και εκείνα που μπορούν να επιθεωρήσουν τους άξονες των αμαξοστοιχιών.
Ο κ. Heng δήλωσε ότι τα έργα θα οδηγήσουν σε καλύτερη διαχείριση των βλαβών των θυρών της αμαξοστοιχίας, σε σημαντικές περικοπές καθυστερήσεων, σε ταχύτερες και ευφυέστερες επισκευές γραμμών, σε καλύτερα διατηρημένα τρένα και υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης.
channelnewsasia.com
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης