Η οικονομική αυτή διαφορά εξακολουθεί να αποτελεί βασικό σημείο αντιπαράθεσης και κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού για την πώληση του 100% της ΕΕΣΣΤΥ.
Κλιμακώνεται η αντιπαράθεση μεταξύ της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού που είναι υπό ιδιωτικοποίηση και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία είναι και η μοναδική εταιρεία που έχει ενδιαφερθεί για την απόκτηση της πρώτης.
Η αντιπαράθεση αφορά σε οικονομική διαφορά μεταξύ των δύο, με την εταιρεία συντήρησης να υποστηρίζει πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ της οφείλει περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ για συμπληρωματικές εργασίες συντήρησης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την πλευρά της αναγνωρίζει οφειλές της τάξεως των μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Με ανακοίνωσή της σήμερα το πρωί η ΕΕΣΤΥ υποστηρίζει ότι δεν θα εκτελεί εργασίες συντήρησης λόγω των οφειλόμενων ποσών.
Η οικονομική αυτή διαφορά εξακολουθεί να αποτελεί βασικό σημείο αντιπαράθεσης και κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού για την πώληση του 100% της ΕΕΣΣΤΥ.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΕΕΣΣΤΥ:
«Η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. (Α.Ε.) παρέχει μέχρι σήμερα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. υψηλού επιπέδου υπηρεσίες συντήρησης που επιτρέπουν την ασφαλή κυκλοφορία των επιβατηγών και εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Δυστυχώς η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. επέλεξε τον ολισθηρό δρόμο της μη εμπρόθεσμης εξόφλησης των οικονομικών της υποχρεώσεων, που σήμερα υπερβαίνουν τα 10 εκ. ευρώ, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί η ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. σε απόλυτη οικονομική ασφυξία.
Ανάμεσα σε άλλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επί μήνες δεν καταβάλλει κανένα ποσό για τις παρεχόμενες υπηρεσίες συμπληρωματικής συντήρησης.
Η ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. αδυνατεί πλέον να παρέχει τέτοιες υπηρεσίες χωρίς να της καταβάλλεται το συμβατικά προβλεπόμενο τίμημα. Ως εκ τούτου υπηρεσίες τέτοιας φύσης θα παρέχονται μόνον εφόσον τις ζητά εγγράφως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και καταβάλλεται, όπως ορίζει η Σύμβαση, το αντίστοιχο τίμημα.
Συνεπώς, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. από σήμερα 4-6-2018 και ώρα 12.00μμ, φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την κατάσταση κυκλοφορίας των συρμών., τις ενδεχόμενες καθυστερήσεις των αφίξεων των δρομολογίων, τις καθυστερήσεις αναχωρήσεων και γενικότερα την έλλειψη του αναγκαίου τροχαίου υλικού για την κάλυψη της κυκλοφορίας των τακτικών Αμαξοστοιχιών.
Τα παραπάνω θα προκύψουν στο άμεσο μέλλον, εφόσον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίσει να μην καταβάλει τα οφειλόμενα ποσά για την Συμπληρωματική Συντήρησης στις συμβατικές προθεσμίες».
Πηγή: SKAI