Τέσσερις συρμοί κατέφθασαν ήδη στο Ουέλινγκτον Γιαρντ του Μέντφορντ, ένα αστικό και βιομηχανικό προάστιο της Βοστόνης, ενώ ο κυβερνήτης της Μασαχουσέτης Τσάρλι Μπέικερ επιβιβάστηκε σε ένα από αυτά για μια δοκιμαστική βόλτα. Τα συγκεκριμένα βαγόνια είναι τα πρώτα τέσσερα από τα 152 που θα εξυπηρετήσουν το δρομολόγιο -Orange Line- στη Βοστόνη. Κάθε βαγόνι πρέπει να ελεγχθεί για τη λειτουργία του σε ακραίες συνθήκες πριν πάρει επισήμως την άδεια να μεταφέρει επιβάτες.
Μόλις τα βαγόνια παραδοθούν, οι επιβάτες της γραμμής Orange Line θα μπορούν να επιβιβάζονται ανά τέσσερα λεπτά σε ώρες αιχμής αντί για έξι έως επτά που είναι σήμερα, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει τον αριθμό των επιβατών ανά ώρα κατά περίπου 40%.
Τα νέα βαγόνια περιλαμβάνουν συσκευές μετριασμού των δονήσεων, επιπρόσθετες ενδοεπικοινωνίες για επιβάτες, ευρύτερα ανοίγματα στις πλαϊνές πόρτες, αυτόματους μετρητές επιβατών και κάμερες κλειστού κυκλώματος. Σύμφωνα με τις αρχές της Βοστόνης, τα νέα κινεζικά βαγόνια θα αντικαταστήσουν σταδιακά όλα σχεδόν τα 40 χρόνων ηλικίας βαγόνια που εξυπηρετούν σήμερα τις γραμμές της αμερικανικής μεγαλούπολης.
Σύμφωνα με τη σύμβαση, η κινεζική εταιρία CRRC θα σχεδιάσει και θα κατασκευάσει επίσης 252 νέα βαγόνια για τη γραμμή – Red Line- της Βοστόνης. Το ποσό για τα βαγόνια των δύο γραμμών – της Orange και της Red- υπολογίζεται σε ένα δισεκατ. δολάρια, ενώ τα περισσότερα από αυτά θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο της κινεζικής εταιρίας στο Σπρίνγκφιλντ της Μασαχουσέτης.
Πηγή: athina984.gr,ΑΠΕ-ΜΠΕ