Το έντονο κυκλοφοριακό, τα έργα Μετρό και τα έργα Τραμ εξακολουθούν να στραγγαλίζουν τον Πειραιά. Αν και η κατάσταση δείχνει να έχει εξομαλυνθεί το τελευταίο διάστημα το πρόβλημα με το κυκλοφοριακό στην πόλη είναι σημαντικό.
Η μονοδρόμηση βοήθησε σε μία κυκλική ροή των αυτοκινήτων όμως η ανεξέλεγκτη στάθμευση οχημάτων σε όλους τους κεντρικούς άξονες της πόλης μειώνει την αποτελεσματικότητα αυτής της κίνησης ενώ ταυτόχρονα μειώνει ταχύτητες και δημιουργεί συνεχόμενα μποτιλιαρίσματα.
Ο δεύτερος "ένοχος" είναι τα έργα Μετρό που καταλαμβάνουν σημαντικό χώρο τόσο στο λιμάνι όσο και στον κόμβο Δημαρχείου-Δημοτικού Θεάτρου καθώς καθ`όλη τη διάρκεια της ημέρας μπαινοβγαίνουν βαριά οχήματα για τις ανάγκες των εργοταξίων. Εδώ δεν περιμένουμε σπουδαιά πράγματα πριν το 2020 μιας και οι σταθμοί ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ θα παραδοθούν το 2021.
Ο τρίτος παράγοντας είναι τα έργα Τραμ τα οποία πλέον έχουν περιοριστεί στην Ακτή Ποσειδώνος και στην στροφή προς Αγία Τριάδα. Εκεί το έργο που έχει χρονίσει έχει δημιουργήσει κομφούζιο στην καθημερινή κίνηση των οχημάτων, όμως μέχρι το καλοκαίρι αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή και τοποθέτηση σιδηροτροχιών. Συνολικά το έργο της επέκτασης του Τραμ από το Φάληρο στον Πειραιά αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία προς το τέλος του έτους, δίνοντας happy end σε ένα έργο που θα έχει διαρκέσει 5,5 χρόνια αντί για 2 που είχε αρχικά υπολογιστεί.
Στα παραπάνω δεν έχουμε συνυπολογίσει την επιβάρυνση που φέρνει στο κυκλοφοριακό η ακτοπλοϊκή κίνηση από το λιμάνι του Πειραιάς μιας και είμαστε σε "χειμέρια νάρκη". Όταν θα πιάσει το Πάσχα και η κίνηση πυκνώσει, τότε θα έχουμε ακόμα ένα παράγοντα δυσχέρειας που θα πνίγει την καθημερινή μετακίνηση στους κεντρικούς άξονες της πόλης του Πειραιά
Συντάκτης:Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com