Ο κ. Ρεβύθης τόνισε πως αυτό συμβαίνει διότι η ηγεσία του ΟΑΣΑ δεν φρόντισε να υπάρξει ανάλογη εταιρία ώστε να αγοράσει χαρτί και κάλεσε την διοίκηση να αναλάβει τις ευθύνες της.
Πρόσθεσε δε πως γι’αυτό παρατηρούνται ουρές μέχρι και δύο ώρες στα εκδοτήρια. Γεγονός για το οποίο-όπως είπε-η διοίκηση του ΟΑΣΑ θα έπρεπε να ζητάει συγγνώμη από εργαζόμενους και επιβάτες.
Ο κ. Ρεβύθης τόνισε επίσης ότι άνεργοι και άτομα που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο αντιμετωπίζουν προβλήματα καθώς «φορτώνονται» με κάρτες αξίας 30 ευρώ.
«Δεν μπορεί η εφαρμογή να μετατραπεί σε κάρτα μειωμένων και έτσι μπορεί να τους ζητήσουν να ξανακάτσουν στην ούρα για να φτιάξουν αυτές που θα έπρεπε εξαρχής να πάρουν».
Πηγή: athina984.gr