Με μεγάλα σχέδια για το 2018 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε σήμερα, σε δημοσιογραφική συνάντηση για το τι μέλλει γενέσθαι στην ιδιωτική πλέον εταιρεία.
Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Τσαλίδης, το 2017 ήταν χρονιά σταθμός καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε μέλος της FSI μίας μεγάλης σιδηροδρομικής οικογένειας η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη δύναμη στην Ευρώπη.
Το μήνυμα που μετέφερε είναι ότι η εταιρεία θα προχωρήσει μπροστά βασιζόμενη στην τεχνογνωσία, την εμπειρία και την ικανότητα του προσωπικού της. Ανακοίνωσε πως με τη νέα χρονιά θα ξεκινήσει η πρόσληψη 60 νέων μηχανοδηγών που θα βοηθήσουν στην καλύτερη διεξαγωγή των δρομολογίων. Παράλληλα θα προσληφθούν και άτομα με επιστημονική εξειδίκευση για το χρηματοοικονομικό τμήμα, το ΙΤ και τον στρατηγικό σχεδιασμό.
Οι προτεραιότητες που έθεσε ο κ.Τσαλίδης είναι η βελτίωση των υπηρεσιών και η έλευση νέου τροχαίου υλικού η οποία όμως περνά μέσα από την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων. Σχετικά με αυτό σημείωσε πως υπάρχει έγγραφο από τον ΟΣΕ ότι τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί το τμήμα Πειραιάς-Αθήνας και αρχικά μία γραμμή χωρίς ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι ενώ πλήρως η διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση θα δοθεί στα τέλη Μαρτίου. Στο τέλος του έτους αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα έργα στο τμήμα ΣΚΑ-Λιόσια.
Χαρακτήρισε πολλή περιορισμένη την χωρητικότητα της σιδηροδρομικής γραμμής σήμερα και όπως είπε το μάξιμουμ των εμπορευματικών δρομολογίων είναι τρία την ημέρα που ήδη καλύπτονται.
Επίσης, μίλησε για προφορικές αναφορές για την παράδοση γραμμών οι οποίες προσδιορίζουν τον Ιούνιο του 2018 ως τον μήνα που η ηλεκτροκίνηση θα φτάσει μέχρι τη Θεσσαλονίκη (παραδίδοντας και το τελευταίο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός) ενώ στο τέλος του έτους θα έχει σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση επίσης μέχρι Θεσσαλονίκη.
Πηγή: ypodomes.com