Το «χρυσό μετάλλιο» κερδίζουν δέκα πόλεις στον κόσμο, οι οποίες έχουν την καλύτερη δημόσια συγκοινωνία, όπως γράφει το Forbes σε άρθρο του.
Μπορεί στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Αθήνα η δημόσια συγκοινωνία να κρίνεται ανεπαρκής και με πολλά προβλήματα,
όμως αυτό δεν σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο και σε άλλες πόλεις του πλανήτη, όπου οι κυβερνήσεις έχουν καταφέρει να προσφέρουν ένα λειτουργικό και σύγχρονο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών.
όμως αυτό δεν σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο και σε άλλες πόλεις του πλανήτη, όπου οι κυβερνήσεις έχουν καταφέρει να προσφέρουν ένα λειτουργικό και σύγχρονο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών.
Το Χονγκ Κονγκ «κέρδισε» την πρώτη θέση στη λίστα των πόλεων με την καλύτερη δημόσια συγκοινωνία, σύμφωνα με το Δείκτη Κινητικότητας των Πόλεων για το 2017 από την εταιρεία Arcadis. Για την έρευνα αναλύθηκαν δεδομένα από 100 μεγάλες πόλεις με βάση 23 διαφορετικούς παράγοντες έτσι ώστε να παρουσιαστεί μία ενδεικτική κατάταξη της κινητικότητας και της βιωσιμότητας των συστημάτων μεταφοράς τους.
Το Χονγκ Κονγκ είναι πραγματικός ηγέτης αφού με το καινοτόμο και καλά συνδεδεμένο δίκτυο μεταφορών του, «φιλοξενεί» καθημερινά 12,6 εκατομμύρια μετακινήσεις επιβατών. Παρά τον τεράστιο πληθυσμό της πόλης, το σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών αναγνωρίζεται ευρέως ως ένα από τα πιο εξελιγμένα και αποδοτικά που θα μπορούσε κάποιος να συναντήσει σε μια μεγάλη πόλη. Είναι επίσης φτηνό και «χειρίζεται» πάνω από το 90%όλων των ημερήσιων μετακινήσεων, το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο.
Η Σεούλ και η Σιγκαπούρη είναι οι άλλες δύο ασιατικές πόλεις που βρίσκονται στη συγκεκριμένη λίστα και οι οποίες «κέρδισαν» την τέταρτη και την όγδοη θέση αντίστοιχα. Η Σιγκαπούρη τα πήγε καλά στις περισσότερες κατηγορίες, αλλά η βαθμολογία της για τις δημόσιες μετακινήσεις στην πόλη «έπεσε» εξαιτίας των κακών ποδηλατικών της υποδομών.
Τη δεκάδα συμπληρώνουν ευρωπαϊκές πόλεις με τη Ζυρίχη να είναι δεύτερη, το Παρίσι τρίτο, η Πράγα πέμπτη και η Βιέννη έκτη.
Η Νέα Υόρκη είναι η καλύτερη πόλη στη Βόρεια Αμερική για βιώσιμες μεταφορές, αν και βρίσκεται στην 23η θέση. Αυτό θα μπορούσε να αποτελεί έκπληξη για τους εργαζόμενους, οι οποίοι συνολικά «χάνουν» 35.000 ώρες κάθε εβδομάδα περιμένοντας τρένα που δεν έρχονται ποτέ.
Παρ 'όλα αυτά, η Νέα Υόρκη έλαβε ικανοποιητικό σκορ επειδή διαθέτει ένα επαρκές δίκτυο μετρό που λειτουργεί 24 ώρες μαζί με τρένα, τα οποία πηγαίνουν στο Long Island και το New Jersey. Επίσης, σημείωσε καλά αποτελέσματα στην κατηγορία "Άνθρωποι", κερδίζοντας πόντους για τη συνδεσιμότητα των επιβατών και την πρόσβαση των αναπηρικών αμαξιδίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Επιμέλεια: Μαρία Γκουρτσιλίδου
Πηγή: businessnews.gr