Ο σταθμός επί της οδού Κωνσταντίνου Καραμανλή, βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο κατασκευαστικά, καθώς έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα έργα του πολιτικού μηχανικού.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση των κυλιόμενων σκαλών, ενώ συνεργεία έχουν αρχίσει τα βαψίματα της οροφής. Οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στον χώρο και εργαζόμενοι του μετρό τους περιέγραψαν πώς θα είναι ο σταθμός όταν ολοκληρωθεί, δίνοντας στοιχεία για τις εργασίες που έχουν γίνει. Η είσοδος των επισκεπτών στον σταθμό έγινε από την έξοδο κινδύνου.
Ο σταθμός εξελίσσεται σε τρία επίπεδα. Στο -1 θα γίνεται η έκδοση των εισιτηρίων, στο -2 θα υπάρχουν οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και στο -3 θα είναι η αποβάθρα από όπου θα γίνεται η διέλευση των συρμών και η επιβίβαση/αποβίβαση του κοινού. Η αποβάθρα έχει μήκος 80 μέτρα, από τη μια σήραγγα ως την άλλη και πλάτος 20 μέτρα.
Στο τέλος της αποβάθρας θα υπάρχουν διαφανείς αυτόματες πόρτες που θα ανοίγουν με την έλευση του συρμού και θα κλείνουν πριν αυτός ξεκινήσει. Όπως εξήγησαν οι εργαζόμενοι του μετρό, με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η ασφάλεια των επιβατών, αφού κανείς δεν θα μπορεί να πέσει στις γραμμές. Παράλληλα, με τις πόρτες ελέγχονται ευκολότερα οι κλιματικές συνθήκες εντός του σταθμού.
Ο σταθμός είναι χτισμένος σε βάθος μεγαλύτερο από τον υδροφόρο ορίζοντα και τα υπόγεια ύδατα ασκούν μεγάλη πίεση. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ξεναγούς, αυτό δεν εμπνέει ανησυχία καθώς η κατασκευή είναι σχεδιασμένη με τον ανάλογο οπλισμό.
Οι συρμοί δεν θα έχουν οδηγό, όμως για το πρώτο διάστημα θα υπάρχουν συνοδοί, μέχρι να καλλιεργηθεί η εμπιστοσύνη των επιβατών στην τεχνολογική καινοτομία.
Θεωρητικά, ο κάθε συρμός θα μπορεί να φτάνει στον σταθμό ανά 1,5 λεπτό. Για τη λειτουργία του σταθμού, απαιτούνται 35 διαφορετικά μεταξύ τους ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα.
Συντάκτης: Βάσια Μπάρμπα
Πηγή: voria.gr