Στην ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ για την αποζημίωση του ελληνικού Δημοσίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ύψους 12,5 εκατ. ευρώ μαζί με το ΦΠΑ, ο Γ.Γ. Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας απάντησε ότι «είναι μια περσινή υπόθεση, είναι μια αποζημίωση που συμφωνήθηκε από πέρυσι, απλώς εκτελείται τώρα, μετά τη δέσμευση της σχετικής πίστωσης.
Είναι κάτι που έπρεπε να γίνει. Για τέσσερις μήνες δεν ήταν σε λειτουργία η γραμμή, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει ένα κόστος στην εταιρεία, με τη μη πραγματοποίηση μεταφοράς των εμπορευματικών φορτίων με ήδη κλεισμένες συμφωνίες. Έπρεπε να καλυφθεί αυτό το κόστος και αυτό εκτελούμε τώρα, μια περσινή απόφαση».
Είναι κάτι που έπρεπε να γίνει. Για τέσσερις μήνες δεν ήταν σε λειτουργία η γραμμή, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει ένα κόστος στην εταιρεία, με τη μη πραγματοποίηση μεταφοράς των εμπορευματικών φορτίων με ήδη κλεισμένες συμφωνίες. Έπρεπε να καλυφθεί αυτό το κόστος και αυτό εκτελούμε τώρα, μια περσινή απόφαση».
Μεταξύ άλλων, ο ίδιος επισήμανε ότι τα εμπορευματικά κέντρα αποτελούν βασικό κόμβο διέλευσης του σιδηροδρομικού δικτύου και βασική προϋπόθεση «όταν λέμε ότι θέλουμε την Ελλάδα ένα σύγχρονο διακομετακομιστικό κέντρο, προς Ανατολή , Κεντρική και Δυτική Ευρώπη».
Πηγή: newsbeast.gr