Οι αποβάθρες ανακαινίστηκαν και πλέον ο κεντρικός σταθμός της πρωτεύουσας διαθέτει πέντε νέες γραμμές, τρεις νέες, σύγχρονες, στεγασμένες αποβάθρες επιβατών, νέα υπόγεια διάβαση που συνδέει τις νέες εγκαταστάσεις με σύγχρονους ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες και στεγασμένες προσβάσεις προς τους χώρους του παλιού σταθμού. Οι νέες εγκαταστάσεις υποστηρίζονται από σύγχρονα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα, ενώ ο Σταθμός διαθέτει και όλους τους αναγκαίους βοηθητικούς χώρους για την λειτουργία του.
Σύμφωνα με τον κ. Πετράκη, αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα σε μια συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου που θα φτάσει μέχρι τον Πειραιά. Όπως είπε, τα δρομολόγια θα πυκνώσουν, ώστε να γίνεται καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου. «Τα πυκνότερα δρομολόγια είναι στόχος μας μέχρι τέλος του χρόνου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η προσωρινή ταλαιπωρία
Ωστόσο, η νέα εποχή με την ηλεκτροκίνηση έχει προκαλέσει μια προσωρινή ταλαιπωρία στους επιβάτες που χρησιμοποιούν το τρένο για τις μετακινήσεις τους στο τμήμα Αεροδρόμιο – ΣΚΑ. Τα δρομολόγια μειώθηκαν, από τρία σε δύο την ώρα, έως το τέλος του χρόνου, λόγω των απαραίτητων εργασιών στις Αχαρνές.
Ήδη, από τη Δευτέρα, 31 Ιουλίου, τα τρένα του Προαστιακού φτάνουν πιο γρήγορα και με ακρίβεια στον κεντρικό σταθμό της Αθήνας, με την ηλεκτροκίνηση και το ίδιο θα ισχύει μέχρι και τη Χαλκίδα. Ταυτόχρονα, τα δρομολόγια Κιάτο-Αεροδρόμιο και Αεροδρόμιο-Κιάτο καταργούνται και τα τρένα από Κιάτο και αεροδρόμιο θα φτάνουν στον κεντρικό σταθμό της Αθήνας.
Η προσπάθεια για αναβάθμιση του Προαστιακού και του σιδηροδρόμου ευρύτερα, αναφέρει ο ΟΣΕ, συνεχίζεται και, μέσα στο φθινόπωρο, η ηλεκτροκίνηση θα φτάσει έως και τον Πειραιά. Ταυτόχρονα, θα προκηρυχθούν η Β’ φάση του Σταθμού Λαρίσης και η υπογειοποίηση των Σεπολίων.
Επισημαίνει δε, ότι, με νέες εργολαβίες, που θα προκηρυχθούν από την ΕΡΓΟΣΕ το Φθινόπωρο 2017 θα ολοκληρωθεί ο εκσυγχρονισμός του Σταθμού και η υπόγεια διασύνδεσή του με το Μετρό της Αθήνας.
Πηγή: athina984.gr